Filmtips.dk har været ude og kigge nærmere på den nye Atlas Bio i Rødovre Centrum - det var en god oplevelse. Du kan læse hele artiklen her - nu med billede af de forskellige typer popcorn med smag. filmtips.dk/ny-biograf-i-rodovre-atlas-bio/
Min anmeldelse af Michael Bays steroidepumpende 'Pain & Gain' med Mark Wahlberg, Dwayne Johnson og Anthony Mackie i hovedrollerne, samt Tony Shalhoub, Ken Jeong og Ed Harris i birollerne. Har du set den og hvad synes du om den? filmtips.dk/movie/pain-gain/
Min anmeldelse af Ron Howards medrivende Formel 1 drama 'Rush'. I hovedrollerne ses Daniel Brühl og Chris Hemsworth. Højst anbefalelsesværdig. filmtips.dk/movie/rush/
Min anmeldelse af Jeff Nichols gribende drama 'Mud'. I rollerne ses bl.a. Matthew McConaughey, Sam Shepard, Michael Shannon og Reese Witherspoon, men filmens ægte stjerne er drengen Tye Sheridan i hovedrollen. Kan bestemt anbefales, også selvom du normalt ikke synes om McConaughey. filmtips.dk/movie/mud/
Min anmeldelse af popcorn-filmen 'White House Down' med bl.a. Channing Tatum og Jamie Foxx. Bedre end 'Olympus Has Fallen'. filmtips.dk/movie/white-house-down/
Min anmeldelse af 'Runner Runner' med Justin Timberlake og Ben Affleck. Er det en film du skal se? (Det håber jeg ikke...) filmtips.dk/movie/runner-runner/
#101 McPeter 11 år siden
filmtips.dk/movie/black-swan/
#102 McPeter 11 år siden
filmtips.dk/movie/the-grandmaster/
#103 McPeter 11 år siden
filmtips.dk/ny-biograf-i-rodovre-atlas-bio/
#104 McPeter 11 år siden
filmtips.dk/movie/the-butler/
#105 McPeter 11 år siden
filmtips.dk/movie/pain-gain/
#106 McPeter 11 år siden
filmtips.dk/movie/rush/