Den var gratis, der findes en del af dem derude. Kiggede også på et par enkelte som kostede penge, men de blev meget hurtigt grafisk tunge og var forholdsvis advancerede. Da det er mit første forsøg med wordpress valgte jeg at holde det til en lidt simplere løsning her i første omgang. Men hvem ved, det kan være der kommer en anderledes version 2.0 eller 3.0 på et tidspunkt. :-)
Den var gratis, der findes en del af dem derude. Kiggede også på et par enkelte som kostede penge, men de blev meget hurtigt grafisk tunge og var forholdsvis advancerede. Da det er mit første forsøg med wordpress valgte jeg at holde det til en lidt simplere løsning her i første omgang. Men hvem ved, det kan være der kommer en anderledes version 2.0 eller 3.0 på et tidspunkt. :-)
Anmeldelse af Chan-wook Parks første engelsksprogede film Stoker. Indtil videre den bedste film på CPH PIX i år. Ekstravisning på onsdag d. 24. april kl. 20.00 i Empire. Kun få pladser tilbage!
FREDAGSBOBLER: Hver fredag vil jeg lægge et spørgsmål op til jer, om fx jeres favorit film indenfor en specifik genre. Vi lægger ud med spørgsmålet: Hvad er jeres yndlings superhelte film og hvorfor? http://www.facebook.com/Filmtipsdk/posts/162366067...
Ny personlig rekord: 11 film set i biffen i løbet af denne uge, hvoraf de sidste 4 film var i selskab med bl.a. min duffel bag, på hver side af en fantastisk sommerhustur. Og i sidste uge blev det til 9 film i biffen, så 20 film på 2 uger. :-)
Nu er jeg bare bagud på at få lavet anmeldelser af alle filmene, skal dog kun se en film i dag, så kan måske nå lidt i aften.
Ny personlig rekord: 11 film set i biffen i løbet af denne uge, hvoraf de sidste 4 film var i selskab med bl.a. min duffel bag, på hver side af en fantastisk sommerhustur. Og i sidste uge blev det til 9 film i biffen, så 20 film på 2 uger. :-)
Min rekord siger 31 i biffen på en uge. Eller 43 på 10 dage. Vælg selv!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
#21 McPeter 11 år siden
#22 Høegh 11 år siden
Ok, mange tak for svar.
#23 McPeter 11 år siden
filmtips.dk/movie/stoker/
#24 McPeter 11 år siden
Den kan blive din for en kop kaffe aka PIXValuta. :-)
Trailer:
Først til mølle.
#25 misuma 11 år siden
Du er hermed blacklistet!
(Just kidding, det ser lovende ud Ü)
#26 McPeter 11 år siden
Min søster var også mere begejstret for den, men jeg fandt den bare forholdsvis kedelig.
Hvor meget ville du da vurdere den til og hvorfor?
Men tak. :-)
#27 McPeter 11 år siden
http://www.facebook.com/Filmtipsdk/posts/162366067...
#28 McPeter 11 år siden
Nu er jeg bare bagud på at få lavet anmeldelser af alle filmene, skal dog kun se en film i dag, så kan måske nå lidt i aften.
#29 McPeter 11 år siden
En god film til en date.
filmtips.dk/movie/much-ado-about-nothing/
#30 Lord Beef Jerky 11 år siden
Min rekord siger 31 i biffen på en uge. Eller 43 på 10 dage. Vælg selv!