Min rekord siger 31 i biffen på en uge. Eller 43 på 10 dage. Vælg selv!
Så har du vel også haft fri? Jeg nåede 11 inklusiv arbejde, søsters fødselsdag tirsdag og weekendtur fredag-søndag. :-)
Men det er dæleme godt nok også mange. :-) Synes for det meste ikke det er noget problem at se flere i træk, undtagen når det er en af dem type film der virkelig kommer under huden på en som man godt kunne bruge lige at fordøje lidt mere.
Jeps, det var fra da jeg vågnede til jeg gik i seng igen. Men godt klaret, hvis du har kunnet passe arbejde og familie imens!
Der har heller ikke været meget tid til søvn. :-) Og så er det frustrerende at være bagud med anmeldelserne - luksusproblem at se så mange film at man ikke har tid til at anmelde dem. :-) Har fået skrevet hurtige noter ned til alle de film jeg har set, men tager alligevel hurtigt lidt tid at formulere hvad man mener om så mange film.
Skal du ind og se 'Iron Man 3'? Hvis du hører nogen sammenligne Mandarinen med Jokeren i The Dark Knight, så burde de se begge film igen. Et godt actionbrag, men ikke meget mere end det. Se hele anmeldelsen her. filmtips.dk/movie/iron-man-3/
Jeg har set den. Vil dog næppe kalde den et godt actionbrag, for der er ikke meget action i den. Glimrende første halvdel, lidt for fjollet anden halvdel. Meget bedre end 2eren dog. Umiddelbart 6-7/10.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Jeg har set den. Vil dog næppe kalde den et godt actionbrag, for der er ikke meget action i den. Glimrende første halvdel, lidt for fjollet anden halvdel. Meget bedre end 2eren dog. Umiddelbart 6-7/10.
Jeg sad længe og overvejede om den skulle have 6 eller 7. Der er bestemt en række elementer der trak ned, men jeg synes da der var godt knald på de action-sekvenser der er i filmen. Men ja, du har ret i at der også er nogle perioder med knapt så meget action, især halvvejs igennem.
Nederst i hvert indlæg kan du vælge "Thumbs up" eller "Thumbs down". Men hvad betyder det egentlig? Du giver 3 forskellige måder at tolke det på, og mens det godt kan være jeg mener "indlægget var nyttigt", så er det ikke sikkert jeg mener "Enig". Jeg tror, less is more, og at det vil være bedre bare at lade folk selv om hvad de lægger i "Thumbs up/down"
Har endelig haft tid til at rette det til, samt lidt andre rettelser, fx opdelt "om filmtips.dk" i 3 menu punkter for at gøre det lettere at finde ting, samt opstillet genreoversigt bedre og tilføjet et par ekstra genrer i øvrigt. :-)
#31 McPeter 11 år siden
Så har du vel også haft fri? Jeg nåede 11 inklusiv arbejde, søsters fødselsdag tirsdag og weekendtur fredag-søndag. :-)
Men det er dæleme godt nok også mange. :-) Synes for det meste ikke det er noget problem at se flere i træk, undtagen når det er en af dem type film der virkelig kommer under huden på en som man godt kunne bruge lige at fordøje lidt mere.
#32 Lord Beef Jerky 11 år siden
#33 McPeter 11 år siden
Der har heller ikke været meget tid til søvn. :-) Og så er det frustrerende at være bagud med anmeldelserne - luksusproblem at se så mange film at man ikke har tid til at anmelde dem. :-) Har fået skrevet hurtige noter ned til alle de film jeg har set, men tager alligevel hurtigt lidt tid at formulere hvad man mener om så mange film.
#34 McPeter 11 år siden
filmtips.dk/movie/iron-man-3/
#35 Lord Beef Jerky 11 år siden
#36 McPeter 11 år siden
Jeg sad længe og overvejede om den skulle have 6 eller 7. Der er bestemt en række elementer der trak ned, men jeg synes da der var godt knald på de action-sekvenser der er i filmen. Men ja, du har ret i at der også er nogle perioder med knapt så meget action, især halvvejs igennem.
#37 McPeter 11 år siden
filmtips.dk/3d-lyd-hvad-er-det/
#38 McPeter 11 år siden
Har endelig haft tid til at rette det til, samt lidt andre rettelser, fx opdelt "om filmtips.dk" i 3 menu punkter for at gøre det lettere at finde ting, samt opstillet genreoversigt bedre og tilføjet et par ekstra genrer i øvrigt. :-)
#39 McPeter 11 år siden
To the Wonder:
filmtips.dk/movie/to-the-wonder/
og
Doomsday Book:
filmtips.dk/movie/doomsday-book/
Der kommer mere i løbet af weekenden, plus forhåbentligt en samlet oversigt over alle de CPH PIX film jeg har nået at se.
#40 jessup 11 år siden
Jeg kan også være med. 26 film på 5 dage i Berlin.