Er der en venlig admin, der kan fortælle mig, hvorfor jeg bliver ved med at få pop-ups, der beder mig om mit brugernavn og min adgangskode? Er det jer, der står bag, og hvilket formål tjener de i givet fald? Det er en ANELSE frustrerende.
Don't you dare take Miles. You can take the children, but you leave me my monkey.
Jeg kender det godt, det der. Det er lidt ligesom når Kongen af Sverige bruger min penis som radiosender til at sende anti-semitiske lesbiske farsbrødsopskrifter til diverse restaurationer ...
#5 Fordømt! Jeg kan ikke forstå, hvordan det er sket. Jeg plejer altid at beskytte mig. ;)
Opildnet af Kontant skyndte jeg mig at installere Ad-aware, der burde fjerne den slags ubehageligheder. Den fandt da også flere forekomster af diverse dialers, men den fjernede hele møllen. Måske har den ikke fået det hele med.
Nu hvor jeg tænker over det, glæder det mig, at jeg i skrivende stund endnu ikke har modtaget en pop-up ved dette besøg på Filmz.dk. Måske var det et enkeltstående tilfælde.
Jeg takker for hjælpen under alle omstændigheder
Don't you dare take Miles. You can take the children, but you leave me my monkey.
Prøv nogle andre programmer end Ad-aware, da den ikke altid er supereffektiv, og vær opmærksom på, at DR linkede til det forkerte program på deres hjemmeside.
#1 MikkelHJ 22 år siden
#2 dyg 22 år siden
#3 filmz-Kadann 22 år siden
Hvilken browser bruger du?
#4 filmz-Martin Schou 22 år siden
#5 filmz-vassago 22 år siden
#6 chandler75 22 år siden
#7 filmz-Plimmer 22 år siden
Firefox er din ven..
www.mozillazine.org
#8 McPeter 22 år siden
#9 MikkelHJ 22 år siden
Opildnet af Kontant skyndte jeg mig at installere Ad-aware, der burde fjerne den slags ubehageligheder. Den fandt da også flere forekomster af diverse dialers, men den fjernede hele møllen. Måske har den ikke fået det hele med.
Nu hvor jeg tænker over det, glæder det mig, at jeg i skrivende stund endnu ikke har modtaget en pop-up ved dette besøg på Filmz.dk. Måske var det et enkeltstående tilfælde.
Jeg takker for hjælpen under alle omstændigheder
#10 filmz-Kadann 22 år siden
Prøv nogle andre programmer end Ad-aware, da den ikke altid er supereffektiv, og vær opmærksom på, at DR linkede til det forkerte program på deres hjemmeside.