Gravatar

#61 Doom 2: Hell on Earth 10 år siden

wimmie (60) skrev:
Men en hastighedsovertrædelse KAN jo ende med døden til følge og det ved alle der kører for stærkt udemærket godt, så jo - de er jo lidt beslægtede ;)


- og det bekræfter kun mit udsagn i endnu højere grad.
Doctor Last Warning
Gravatar

#62 fubar 10 år siden

Ok, så var det et dårligt eksempelk jeg kom med :) Fra nu af vil jeg kalde alle de tusindvis af danskere der kører for stærkt i trafikken, men samtidig væmmes ved Peter Lundin, for hyklere og dobbeltmoralske :)

Jeg kan dog stadig ikke se hvorfor man er dobbeltmoralsk, hvis man er utilfreds med at skulle betale et gebyr på 150kr + told, hvis man køber en dvd til 100kr, men samtidig mener det er forkert at opfordre til fildeling.

Doctor Doom skrev:
Det ene handler om snyd med filer, det andet handler om snyd med told, i begge tilfælde for at spare penge og unddrage dem fra andre.

Med den form for argumentaion, så kan man jo lave en "forbindelse" mellem alle lovovertrædere.
Man faktum ER, at der er tale om to FORSKELLIGE lovbrud, og derfor er der ikke tale om dobbeltmoral.

Det ER eksempelvis dobbeltmoralsk hvis man brokker sig over andres skattefusk, mens man selv pynter på sin selvangivelse.
Gravatar

#63 Doom 2: Hell on Earth 10 år siden

LOL
Doctor Last Warning
Gravatar

#64 Geekalot 10 år siden

ikke rigtig se hvad trafikken og lundin har med sagen at gøre hehe, vil man downloade ilegalt kan man gøre det, men at side på en film site og snakke om det er direkte dumt, efter min mening.

Skriv ny kommentar: