Gravatar

#11 Kisbye 10 år siden

#10
Officielt er de vel imod, men off the record har de intet imod det.
Så længe du ikke får brug for deres tekniske support. Der elsker de at skyde skylden på VPN, når noget ikke virker.
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#12 colocho 10 år siden

#10 - Tænker egentlig here mere på dem der sidder med dvd-rettigheder osv. De mister vel i teorien penge på at jeg kan se en film på den amerikanske netflix, som de ellers har rettighederne til i Dk? Personligt er jeg all-for unblocking, er glad for at kunne streame DR fra udlandet, men bliver DR (og dermed licensbetalerne) ikke "snydt" hvis en bølle fra et andet land streamer DR's indhold? Så mange gråzoner.. :)
I admire its purity. A survivor... unclouded by conscience, remorse, or delusions of morality.
Gravatar

#13 Doom 2: Hell on Earth 10 år siden

Geekalot (4) skrev:
don't feed the troll


Nej, vi skal nok lade være at skrive til dig
Doctor Last Warning
Gravatar

#14 Doom 2: Hell on Earth 10 år siden

Min bemærkning går ikke på Filmz' moral, men på deres dobbeltmoral. Eller hvis det udspringer af noget mere udspekuleret end moral, da deres dobbeltkodeks. Jeg dyrker selv dobbeltmoral lystigt. Jeg har meninger om alt fra pirateri til at køre køre over for rødt lys, og jeg gør naturligvis det rigtige hver gang - men jeg driver ikke et site, hvor jeg skal stå på mål for en politik.
Doctor Last Warning
Gravatar

#15 Doom 2: Hell on Earth 10 år siden

Doom 2: Hell on Earth (13) skrev:
Nej, vi skal nok lade være at skrive til dig


Skægt, endnu en farisæer, der har travlt med at udråbe en bruger til troll, der har været på Filmz mange år før ham selv, og som har skrevet adskillige hundrede filmrelaterede indlæg. Kære farisæere, pladen er gået i hak. I er ikke interessante. Hold jer nu til flagellantisme.
Doctor Last Warning
Gravatar

#16 Kyllingebenet 10 år siden

Kyllingebenet (7) skrev:
Synes I alle er nogle [EDIT. Red.] mennesker.


Var "frastødende" virkelig så slemt et ord, at det blev underlagt censur? Lol
Mental striptease..
Gravatar

#17 Morten Vejlgaard Just 10 år siden

#16 Helt overordnet kan jeg sige, at vi rigtig gerne vil have debat, diskussion og stor uenighed. Men at kalde folk nedværdigende ting vil vi helst være fri for her på Filmz - det håber vi, at du, som alle andre, vil respektere. På forhånd tak.

Vh. Filmz-teamet.
Gravatar

#18 Kyllingebenet 10 år siden

Morten Vejlgaard Just (17) skrev:
#16 Helt overordnet kan jeg sige, at vi rigtig gerne vil have debat, diskussion og stor uenighed. Men at kalde folk nedværdigende ting vil vi helst være fri for her på Filmz - det håber vi, at du, som alle andre, vil respektere. På forhånd tak.

Vh. Filmz-teamet.


Nå ja, for det var overhoved ikke anvendt i ironi? Synes virkelig dette site/fora er blevet nederen, efter din rolle er blevet mere fremtrædende.

Vh. En der savner det gamle site.
Mental striptease..
Gravatar

#19 Lord Beef Jerky 10 år siden

Jeg troede helt ærligt, at Kylingebenets indlæg i #7 var uredigeret, og tænkte hele tiden, at det egentlig var en meget god joke. At det så rent faktisk er redigeret er i mine øjne dybt latterligt. En ting er, at det ret åbenlyst er en joke, noget andet er, at det bestemt ikke er særligt nedværdigende og til sidst vil jeg gerne påpege ytringsfriheden. Det er sgu for nazi i mine øjne det der.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#20 Doom 2: Hell on Earth 10 år siden

Kyllingebenet (16) skrev:
Var "frastødende" virkelig så slemt et ord, at det blev underlagt censur? Lol


Det var et frastødende ord
Doctor Last Warning

Skriv ny kommentar: