Gravatar

#51 DarkLight 16 år siden

Det ser godt nok ud til at Fyn bliver vinderen. Jeg kan dog ikke rigtig lide alle de 'måske'. Ikke så fedt hvis de så slet ikke kan komme, så er vi lige vidt :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#52 elwood 16 år siden

#51 Så kidnapper vi dem, som en af mine venner altid siger.

Jamen jeg tror ik de forstår"

Jeg tror godt vi kan vænne os til at et par stykker af dem er fastgjort med gaffa, og en evt. mundknebel 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#53 wiseguy 16 år siden

#44 + 46 he he har nu aldrig været i tvivl om hva' der var dine vindmøller :o)

Når jeg bliver kejser af Danmark kommer du til at betale prisen hedning ;o) Desuden bliver alt ost (pånær det til pizza og lign.) forbudt!!
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#54 Takfornu 16 år siden

Fyn er vel også fair for alle parter, men det er jo bare om vi kan finde et sted til en rimelig pris :)
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#55 DarkLight 16 år siden

Det er det helt sikkert. Har vi folk fra Odense på listen eller noget ligende, der har adgang til fælles fest-lokaler? :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#56 DarkLight 16 år siden

Mens Fyn stadig ligger i front, som bedste mulighed, og ønsket om at fynboerne forsøger at finde et sted, hænger som de første efterårsskyer på en grå September himmel, så har jeg oprettet en dato-poll, for at finde det perfekte tidspunkt.

Valg af dato
Gravatar

#57 McPeter 16 år siden

Er jo igang med at købe lejlighed og skal formentligt sætte den istand i november, så har indtil videre meldt afbud hele november desværre. Kan være jeg ved lidt mere når vi kommer tættere på men så må vi jo ta' den til den tid.
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#58 DarkLight 16 år siden

Og vi mangler cirka 17 input til dato :)
Gravatar

#59 tiany 16 år siden

De skal nok lige vågne op først :D
Valar morghulis
Gravatar

#60 Slettet Bruger [3943722813] 16 år siden

Det hele måtte gerne fastlægges inden 14. september, jf. http://ekstrabladet.dk/kup/rejser/article1050803.e...

Skriv ny kommentar: