Gravatar

#61 The Insider 16 år siden

Det bør vel være endnu før? Verden går jo under inden for de næste to uger

http://politiken.dk/videnskab/article549040.ece
War. War never changes.
Gravatar

#62 DarkLight 16 år siden

Bump.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#63 evermind 16 år siden

Så har jeg også stemt. Håber, der bliver noget ud af det - for mit vedkommende dog helst i november, da jeg næppe kommer til at kunne i oktober.

PredX - kun hvis du gider lægge arm ;)
(Sporten, ikke toiletagtigt, forstås!)

- hehe, fik sgu lige skoggeren over din ytring, davenport. Men det på toilettet hedder da at slå dej op, gør det ikke?? ;)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#64 Highland Park 16 år siden

#61: Aaaargh!
Helle for at være den sidste i den sorte gry.. det sorte hul.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#65 Takfornu 16 år siden

Jeg sidder og tænker på, hvis det bliver i København og folk ikke vil bo privat har vi jo masser af gode og billige hostels, så man måske også kan få et par ekstra dage i byen.

Vi kunne jo også kombinere frokosten med en tur på Nordisk Film, Zentropa eller en rundtur til diverse locations i byen, som ofte er blevet anvendt i film og tv.
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#66 DarkLight 16 år siden

Jeg synes det er en rigtig god idé. Dog ved jeg ikke om det er en god idé, at blande de 2 ting sammen. Jeg ville helt sikkert være klar på en KBH event med overstående :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#67 Takfornu 16 år siden

Jeg vil ihvertifald gerne lave en event senere med ovennævnte indhold :)

Har lige ået en kontakt til A-film, som gerne vil tale om Terkel og Rejsen til Saturn :)
Gravatar

#68 gi-jones 16 år siden

Jeg kan se at Jylland er kommet stærkt igen :)
Synes dog stadig at Fyn ville være et fornuftigt alternativ til det sikre fastland.

Men skal vi ikke til at tale om hvem der er villige til at arrangere det praktiske? Sådan nogle lokaler skal bookes i god tid.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#69 DarkLight 16 år siden

(67) skrev:
Har lige ået en kontakt til A-film, som gerne vil tale om Terkel og Rejsen til Saturn :)

Hold da op. Du siger bare til :D
Gravatar

#70 Takfornu 16 år siden

# 69 Ja, han ringede igår og sagde/tilbød det :) - Hvad han laver for dem ved jeg ikke, for sidst jeg snakkede med ham var han tilknyttet Nordisk Film :)

Vi har derfor masse af gode ting til den dag folk vil til staden og på rundtur :)

Skriv ny kommentar: