Gravatar

#161 evermind 15 år siden

#160
Jeg har hørt, at man er nødt til at brænde liget, når det er en dværg.
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#162 elwood 15 år siden

#159 hehe jeg tænker "Very Bad Things"

#161 yep ellers bliver det bare en "I know what you did last winter, but Im too freaking tiny to kill you" film

hehe dammit, nå men hvad er der mere og planlægge til julefrokosten, er der noget som er overset ?
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#163 cyberzed 15 år siden

#160 Løgn og latin...Wu's svin mangler noget at spise :)
Toldberegneren: http://cyberzed.dk/told.html - I'm blogging this: http://cyberzed.dk/
Gravatar

#164 lagoni 15 år siden

Så er det sidste chance for at tilmelde sig. Må igen opfodre folk til ikke at lade sig skræmme af tråden her, jeg er sikker på folk nok skal opføre sig pænt og snakke om andet end dværge og HIMYM.

Vi er stadig 14, egentlig et ganske godt antal. wimmie, jeg fik ikke fat i om du kom med, jeg har sendt dig en besked.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#165 gi-jones 15 år siden

Seriøst. Hvad er HIMYM?
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#166 elwood 15 år siden

#165 En komedie serie: How I Met Your Mother.

Ham som DarkLight og cyberzed citere konstant Barney, spilles af Niel Patrick Harris, som du nok bedre kender i rollen som Dr. Horrible fra Joss Whedon's lille musical 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#167 DarkLight 15 år siden

Eller den synske fra Starshop Troopers. Eller fra Harold & Kuma-filmene, hvor han også er off the hook :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#168 lagoni 15 år siden

Hvis nogen har problemer med pengeoverførsel e.l., så skriv gerne en PM til mig, jeg læser kun overfladisk herinde.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#169 DarkLight 15 år siden

Lagoni, det er alt for tidligt du er træt af os :) Der er jo en hel måned til :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#170 davenport 15 år siden

PM mig lige din adresse Lagoni, til mønt!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!

Skriv ny kommentar: