Gravatar

#181 elwood 16 år siden

#174 Hørt!
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#182 tiany 16 år siden

Jeg er enig med jer allesammen
Valar morghulis
Gravatar

#183 evermind 16 år siden

Det hele lyder som en plan. Bortset fra snapsen ... Den kan jeg altså heller ikke lige se det fantastiske ved, hehe.
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#184 davenport 16 år siden

Jeg har fået lov af Obersten, så count me in. Hvis der er nogen der skal med fra Kolding, så PM mig lige. Har dog kun plads et en eller to.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#185 tiany 16 år siden

Kom til at tænke på igår, det er da fint vi siger 100-110kr per mand for mad, men Scherlund skal vel også have nogle penge til at betale leje af lokaler, så prisen skal vel øges en smule?
Valar morghulis
Gravatar

#186 lagoni 16 år siden

#185 - jeg mener det var 200 kr i leje plus 300 i depositum. Jeg ved ikke lige hvordan man gør med depositum, men jeg får lige snakket med Scherlund i løbet af weekenden og hitter så ud af noegt emd en ny tråd til betaling o.l.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#187 wimmie 16 år siden

Det hele lyder fint med mig...selv snapsen :D
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#188 Takfornu 16 år siden

Snapsen - ikke til mig, men mad kan vi godt snakke om ;)

Afventer stadig svar fra min chef på arbejde 2 om jeg klan få fri den 15/11 :-/
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#189 elwood 16 år siden

#188 ellers skal jeg nok ringe ind med en bombetrussel, det er sådan mekanikker eleverne gjorde på teknisk skole når de ville ha fri 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#190 DarkLight 16 år siden

Hvordan ser det med alt dette? Skal vi have fundet en person, der står for betaling, som vi kan begynde at overføre til? Og som så står for at dele det ud til de forskellige?
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.

Skriv ny kommentar: