Gravatar

#1 DarkLight 16 år siden

Vi er nu kommet så langt i forløbet, at vi skal have fundet et sted, samt ligge os fast på en endelig dato.

Indtil videre er disse 3 dato'er på førstepladser:
Lørdag d. 15 november
Lørdag d. 22 november
Lørdag d. 29 november


Brugere som har stemt på landsdel, men som ikke har stemt på tidspunkt endnu:
Bony
Corgan
Dolphinfriendly
Filt
HonoDelLoce
Kadann
killkaj
Maniac
natterjack
Patriarch
rasmuslauritsen
Sluppermand
Syndrome


I forhold til stedet, har jeg tænkt at, hvis vi er heldige er der en der bor på kolligie eller andet, og som har adgang til nogle billige festlokaler.

Derefter gælder det om at finde en slagter eller lignende, som har nogle julefrokost-tilbud, og finde ud af hvad vi vil give på mand.

Valg af tidspunkt er stadig aktuelt.

Foregående tråd.

What say you?
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#2 filmz-Kadann 16 år siden

Jeg forholder mig ikke til datoen, da det alligevel ikke er aktuelt for mig at komme til Odense til julefrokost. :)
http://www.modkraft.dk - http://www.ungeren.dk - http://www.christiania.org
Gravatar

#3 DarkLight 16 år siden

Fair nok :)

Hvis jeg skærer dem fra, som har sagt "Nej" til Fyn, så ser listen over manglende tilbagemelding angående dato sådan ud:

Bony
HonoDelLoce
Maniac
Patriarch
rasmuslauritsen
Sluppermand
Syndrome
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#4 Takfornu 16 år siden

Ja, jeg kender desværre ikke nogen derover så jeg kan desværre ikke tilbyde noget hjælp med mindre det godt må være en herfra København, for så skal jeg bare lige have et beløb pr. kuvert.
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#5 DarkLight 16 år siden

Jeg kender heller ingen, så jeg er desværre ikke til meget hjælp.

Jeg ved ikke om det kan lade sig gøre at transportere mad til 10+ mennesker fra KBH til Odense? :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#6 Patriarch 16 år siden

Jeg kan ikke sige noget om dato grundet mit arbejde. Men jeg regner med at jeg vil kunne på de fleste datoer.

Som jeg sagde i den anden tråd så har jeg ikke nogle "forbindelser" til steder i Odense da jeg er tilflytter.

Men der må være nogle fra ODENSE med forbindelse til et lokale?
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#7 DarkLight 16 år siden

Det vil jeg da gå ud fra :) Ellers er det noget af en deal-breaker :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#8 tiany 16 år siden

Jeg er kender ikke rigtig nogen i Odense - så jeg kan heller ikke rigtig hjælpe
Valar morghulis
Gravatar

#9 DarkLight 16 år siden

Mht til mad og drikkelse, synes jeg vi skal bestræbe sig på at have den afklaret og betalt i god tid.
Både fordi enkelte personer ikke skal ligge vanvittige beløb ud, men også fordi ingen gider at stå med 10 aflysninger dagen før.

På denne mådem hvis vi står med 10 aflysninger, så er der i det mindste mad og sprut nok til at glemme det hele :D

Hmm. Hvad med bare på Fyn så? Ingen der siger det skal være i Odense, hvis en sidder med et lokale, vi kan bruge, 10 km udenfor byen :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#10 Takfornu 16 år siden

Skal jeg ikke lige høre min kontakt om hvad han skal have for at lave et eller andet til os, og køre det over ???
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !

Skriv ny kommentar: