Gravatar

#11 DarkLight 16 år siden

Hvis det er muligt og ikke kommer op på 300 kr pr kuvert, så kunne det da være lækkert :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#12 Takfornu 16 år siden

Vi kunne jo sige til ham at det skal gøres for 200 kr og så have 100 kr i reserve, men er alle indstillet på at give så meget ?
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#13 DarkLight 16 år siden

Det tvivler jeg ærlig talt på. Man kan få ganske udemærket julemenu'er for 100-150 kr pr kuvert, og så skal der også handles drikkevarer og diverse...
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#14 tiany 16 år siden

Man kunne jo eventuelt sige at folk selv skal medbringe drikkevarer - man kan jo lide forskellige ting og folk drikker forskellige mængder til sådanne arrangementer.
Valar morghulis
Gravatar

#15 gi-jones 16 år siden

Hvor er lagoni henne i alt det her?
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#16 lagoni 16 år siden

Jeg har ikke selv mulighed for festlokale ifm bolig, men skal lige ha' spurgt en bestemt herinde fra (og Odense) om det er noget.

Ellers tænkte jeg man måske kunne spise et bowlingsted, men det løber også bare op og når folk også har transportudgifter, er det nok ikke optimalt.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#17 wimmie 16 år siden

Jeg kender mange her på Fyn og især i Odense, så jeg skal nok forhøre mig omkring :)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#18 mr gaijin 16 år siden

#16 Bowlingsted er min yndlingsret :)

Seriøst kunne det være ret sjovt at lave et Lebowski-tema. Men det kunne man måske gøre en anden gang.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#19 gi-jones 16 år siden

#16: Hvad med noget forsamlingshus eller lignende? For en enkelt aften er den slags vel til at betale sig fra. Jeg synes ikke et bowlingsted er et hit. Vi skal sgu have et sted hvor vi kan hænge ud hele aftenen.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#20 DarkLight 16 år siden

#19, enig. Jeg havde også tænkt forsamlingshus udenfor byen. Dels er det ret billigt, og dels har man det vist altid til næste dag engang, så der er mulighed for at overnatte.

Den eneste anke jeg har med den idé, er at vi er for få til at fylde sådan en stor sal op ?
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.

Skriv ny kommentar: