Gravatar

#21 wimmie 16 år siden

De tilbagemeldinger jeg har fået er:
Et kollegie
Festsalen i ungdomshuset
fagskolens kælder (som åbenbart bliver lejet ud til fester)

Jeg stemmer dog også mere for et forsamlingshus. Måske i en af "forstæderne". Tjekker videre :)
ellers bor jeg ca. 400 meter fra et forsamlingshus her i Turup nær Assens meeeeen ingen togforbindelser ;P

Darklight> Nogle gange er der jo flere sale i et forsamlingshus, hvor man kan nøjes med at leje en af dem :)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#22 Patriarch 16 år siden

Jo tættere på centrum jo bedre. Så er det bare 1:15 min fra KBH i tog, og til at overkomme. Hvis man derefter skal ud på en længere tur så sutter det.
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#23 tiany 16 år siden

Jeg stemmer for en by, hvor til der går et tog :)
Valar morghulis
Gravatar

#24 Patriarch 16 år siden

Exactly
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#25 wimmie 16 år siden

Måske skulle man kigge efter forsamlingshuse i nogle af de små byer på DSBs ruteplan - små byer har altid forsamlingshuse...tror faktisk ikke man må kalde sig en by hvis man ikke har ét :)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#26 Patriarch 16 år siden

Yoda... har han ytret interesse for projektet? Det kan være han kan et eller andet.
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#27 Takfornu 16 år siden

Ved at finde en, som kan levere en menu til godt 150 kr :)
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#28 MOVIE1000 16 år siden

jeg kan foreslå Holsted(vestjylland) den er tilpas. er der en aldersgrænse for om man må være med til jule frokosten
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#29 gi-jones 16 år siden

#28: Ja, hvis du er over 75 gider vi simpelthen ikke høre på dig :)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#30 Scherlund 16 år siden

Det er også muligt at vi kan få fælleshuset her hvor jeg bor (Tornbjerg. Ca. 20 minutter med bybus). Det koster 500kr. at leje hvoraf de 300kr. er depositum. Jeg ved ikke lige med overnatningsmuligheder. Der er godt nok tre sofaer i tv stuen, men det er vist også det udover græsplænen.

Der er også mulighed for at få åbnet baren, hvis det er. Priserne er 6kr. for øl (Tuborg/Carlsberg), 5kr. for sodavand og 5kr. for 2cl sprut. Men så er der også bordfodbold og "musik anlæg".

Men jeg kan lige prøve at ringe til vores ejendomsmester på mandag og høre om der er nogen der har reserveret huset.

Skriv ny kommentar: