Gravatar

#361 MOVIE1000 15 år siden

:(
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#362 The Insider 15 år siden

Okay, så skal vi bare finde ud af bil-dilemmaet :-) For hvis Corgan så hopper med i PredatorX's bil, så regner jeg med at tage toget pga. pladsen. Så prikker jeg lige til Johnny omkring afhentning :-)
War. War never changes.
Gravatar

#363 Corgan 15 år siden

The Insider (362) skrev:
Okay, så skal vi bare finde ud af bil-dilemmaet :-) For hvis Corgan så hopper med i PredatorX's bil, så regner jeg med at tage toget pga. pladsen. Så prikker jeg lige til Johnny omkring afhentning :-)

Oh... det skulle ikke lyde på den måde. Hvis der kun er én plads tilbage i hans bil, synes jeg bestemt du skulle tage den. Jeg var sent ude med et svar, så det var min egen fejl. Jeg fik bare et indtryk af at der var plads til en del i den... men jeg kan da godt se at den er ved at være lidt proppet.
Er der nogen der har styr over transport mulighederne? Hvem kører hvorfra o.s.v.?
Gravatar

#364 Bony 15 år siden

Davenport, kan jeg ikke lige få bekræftelse på om mine penge er gået ind. Der har muligvis været nogle problemer med min anden overførsel den dag, så jeg ville lige sikre mig at jeg stadig var good to go.
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#365 Wangsgaard 15 år siden

Ellers må du blive siddende ude i bilen og drikke gulddamer :P
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#366 wiseguy 15 år siden

Nå! nu skal jeg også til en dobbelt fødselsdag kl 12 på lørdag, så jeg skal lige høre, hvad er eta på svenskerbussen?? og hvornår går vi/I til bords???
Jeg sku' gerne ha' det hele til at klappe, så jeg ka' deltage i både fødselsdag og julefrokost!
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#367 Bony 15 år siden

#365 - Haha, ja. Jeg håber i så fald, i vil holde mig med selskab på skift. ;)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#368 wimmie 15 år siden

Jeg har Skeloboy og Benway med i bilen - har stadig plads til 1 eller 2 fra Fyn (Odense)...men kan godt se problemet hvis I er 3 (Patriarch, Lagoni, Scherlund)

Skeloboy og Benway> Hvor vil det være lettest for jer at mødes? Bor I inde i Odense by eller hvordan?
Nu er det jo noget af en omvej for mig at køre til Odense, så jeg forventer øl (ikke under turen) ;p

"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#369 davenport 15 år siden

Banken sendte aldring en opgørelse, så jeg må ind forbi engang i morgen, så tjekker jeg lige op på det.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#370 The Insider 15 år siden

#363, først til mølle.... og det var du, Corgan :-) Det er fino, jeg elsker både lange bil- og togrejser! Lad os lige høre med PredatorX, om hans bil er fuld. Hvis den er, så regner jeg med enten at tage toget eller at køre og hente Scherlund, Lagoni og Patriarch i Odense - sidstnævnte er stadigvæk en option :-)
War. War never changes.

Skriv ny kommentar: