Gravatar

#371 Patriarch 15 år siden

Jamen hvis du kommer over i bil så vil jeg da gerne stadig med. Men ellers skal jeg nok finde ud af noget.
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#372 Corgan 15 år siden

#370:

Jamen, så takker jeg. :-)

PredatorX, hvad er status på kørsel?
Gravatar

#373 elwood 15 år siden

Skal også lige ha fundet ud af mine herrer, hvor de holder til og hvad vi gør.

gi-jones ved jeg hvor bor, men nayze og Morbid, hvordan gør vi dether mon nemmest.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#374 dyg 15 år siden

Du siger bare til hvor og hvornår jeg skal være, så skal jeg nok være der :) Jeg bor lige ved siden af Ceres, så jeg har ikke ret langt til noget som helst.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#375 elwood 15 år siden

det blot ham der morbid jeg lige skal ha fundet ud af, lyder til han bor længst væk.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#376 PredatorX 15 år siden

Corgan (372) skrev:
#370:

Jamen, så takker jeg. :-)

PredatorX, hvad er status på kørsel?

Status er så vidt jeg er orienteret mastermorten, bony, evermind, darklight, wang, mig selv, og enten dig eller the insider :-)

I må lige finde ud af det indbyrdes, jeg kan ikke rigtigt være dommer på det, men det lader jo til at The Insider nærmest er helt vild på hans personlige lille road trip hehe

Prisen kommer som tidligere nævnt til at ligge på ca. 1000 kr, som vi så splitter i 7 dele. Jeg kunne ikke forestille mig det ender op på meget mere end 150 kr pr person.

Hvad angår afgang er jeg ikke helt klar over hvornår folk vil afsted?? Vi skal vel ikke køre meget senere end kl 13?
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#377 Bony 15 år siden

Altså, jeg vil lige høre tirsdag om jeg kan gå tidligere lørdag, så i ikke behøver at skulle vente på mig. Det ville sgu være for irriterende.
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#378 Wangsgaard 15 år siden

Jeg skal ikke noget den dag så jeg er ligeglad hvornår vi mødes. Spørgsmålet er hvor vi mødes? kunne være perfekt hvis det var i nærheden af nørreport.
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#379 gi-jones 15 år siden

Er der nogen der har forslag til hvilke salmer vi skal synge i år?

Find den her
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#380 wimmie 15 år siden

Jeg er ret sikker på at Davenport sagde ingen salmer...

Men hvis der er nogen der går os spekulerer i en værtsgave, så er her nogle forslag:

1

og

2

og

3

samt

4
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”

Skriv ny kommentar: