Du siger bare til hvor og hvornår jeg skal være, så skal jeg nok være der :) Jeg bor lige ved siden af Ceres, så jeg har ikke ret langt til noget som helst.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Status er så vidt jeg er orienteret mastermorten, bony, evermind, darklight, wang, mig selv, og enten dig eller the insider :-)
I må lige finde ud af det indbyrdes, jeg kan ikke rigtigt være dommer på det, men det lader jo til at The Insider nærmest er helt vild på hans personlige lille road trip hehe
Prisen kommer som tidligere nævnt til at ligge på ca. 1000 kr, som vi så splitter i 7 dele. Jeg kunne ikke forestille mig det ender op på meget mere end 150 kr pr person.
Hvad angår afgang er jeg ikke helt klar over hvornår folk vil afsted?? Vi skal vel ikke køre meget senere end kl 13?
Jeg skal ikke noget den dag så jeg er ligeglad hvornår vi mødes. Spørgsmålet er hvor vi mødes? kunne være perfekt hvis det var i nærheden af nørreport.
#371 Patriarch 15 år siden
#372 Corgan 15 år siden
Jamen, så takker jeg. :-)
PredatorX, hvad er status på kørsel?
#373 elwood 15 år siden
gi-jones ved jeg hvor bor, men nayze og Morbid, hvordan gør vi dether mon nemmest.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#374 dyg 15 år siden
#375 elwood 15 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#376 PredatorX 15 år siden
Status er så vidt jeg er orienteret mastermorten, bony, evermind, darklight, wang, mig selv, og enten dig eller the insider :-)
I må lige finde ud af det indbyrdes, jeg kan ikke rigtigt være dommer på det, men det lader jo til at The Insider nærmest er helt vild på hans personlige lille road trip hehe
Prisen kommer som tidligere nævnt til at ligge på ca. 1000 kr, som vi så splitter i 7 dele. Jeg kunne ikke forestille mig det ender op på meget mere end 150 kr pr person.
Hvad angår afgang er jeg ikke helt klar over hvornår folk vil afsted?? Vi skal vel ikke køre meget senere end kl 13?
#377 Bony 15 år siden
#378 Wangsgaard 15 år siden
#379 gi-jones 15 år siden
Find den her
#380 wimmie 15 år siden
Men hvis der er nogen der går os spekulerer i en værtsgave, så er her nogle forslag:
1
og
2
og
3
samt
4