Min stemme til valg af dato er naturligvis under forudsætning, at det kommer til at foregå på Sjælland, men så vidt jeg kan dømme, ser det ud til at foregå på den anden side af Storebælt. :)
Så må du jo bare en tur med i PredatorX's Bangbus™.
Well, jeg foretrækker at kunne komme hjem aftenen og jeg regner ikke med at Herr X har planer om at køre tilbage i retning af Københavnsområdet samme aften, da han sikkert har fået 20-25 øl under bæltet. ;)
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Hvis det igen bliver på Fyn/i Jylland, så overvejer jeg også at køre bil denne gang, så i tilfælde af, at Predator X's bus bliver fyldt, kan jeg formentlig godt snuppe 2-3 passagerer med :-)
Jeg bor i en lille 37 kvm lejlighed og kan måske finde et lokale i nærheden eller på DTU men så vil der nok ikke være muligheder for overnatte, samt skal man jo have sin årlige roadtrip til Jylland:)
Hvis det bliver d. 11 har jeg været til eksamen dagen før og skal til engelsk eksamen mandag, men hvis jeg nu bare snakker engelsk hele aften så er jeg vel så godt som bestået :)
Kan i tanke om jeg aldrig fik oploaded billederne fra sidst, havde vi ikke en facebook gruppe?
#91 Corgan 14 år siden
#92 filmz-Utyske 14 år siden
Well, jeg foretrækker at kunne komme hjem aftenen og jeg regner ikke med at Herr X har planer om at køre tilbage i retning af Københavnsområdet samme aften, da han sikkert har fået 20-25 øl under bæltet. ;)
#93 Wangsgaard 14 år siden
Samt vil jeg gerne ligge en billet ind hos PredatorX bus, det var jo så hyggeligt sidste gang, hvis den altså ikke er fuldt booket!
#94 The Insider 14 år siden
#95 wimmie 14 år siden
Hvis der ikke snart er nogle sjællændere der vil finde et lokale, skal vi så gå ud fra at det bliver i mit ydmyge hjem?
#96 Wangsgaard 14 år siden
Hvis det bliver d. 11 har jeg været til eksamen dagen før og skal til engelsk eksamen mandag, men hvis jeg nu bare snakker engelsk hele aften så er jeg vel så godt som bestået :)
Kan i tanke om jeg aldrig fik oploaded billederne fra sidst, havde vi ikke en facebook gruppe?
#97 Bony 14 år siden
#98 wimmie 14 år siden
Og jo, der er en facebook-gruppe ;)
#99 evermind 14 år siden
#100 Patriarch 14 år siden