Gravatar

#1 Skeloboy 14 år siden

Ja, så skal det vel til at planlægges? :)

Og der er vel 2 ting, der skal fastsættes:

1) Hvor?
2) Hvornår?

Så er der nogen, der kan ligge hus til eller nogen, der har et fællesrum, der kan lejes/lånes?
Gravatar

#2 Skeloboy 14 år siden

Jeg kan godt finde et sted - hjemme ved min far - men problemet er så bare, at det ligger her
Gravatar

#3 tiany 14 år siden

Det er godt nok ude på landet :D

Men jeg synes jo det ville være allertiders hvis nogle af dem fra djævleøen havde mulighed for at holde det, så har vi jo været hele landet rundt :)

Men ellers så må vi vil tage til Skjern :D
Valar morghulis
Gravatar

#4 Kruse 14 år siden

God idé at få arrangeret det i dog tid. Og jeg tror at det bliver i år at jeg tager min Filmz Julefrokost-debut :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#5 gi-jones 14 år siden

Altså jeg tager gerne til Dejbjerg, men jeg stemmer også for noget mere centralt.

Hvad med everminds børnehave i Ringsted? :-)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#6 Skeloboy 14 år siden

#5 - haha, det kunne være episk :)

#3 - helt sikkert, det må være Sjællands tur. Men ikke i KBH, så bliver vi bare skudt...
Gravatar

#7 Bony 14 år siden

Jeg kommer igen i år. Jeg har jo en masse jeg skal have indhentet. Altså det vil sige, at jeg har en masse jeg skal hilse på denne gang i stedet for bare at gå kold. Damn you Baconmaster og din dævelske snaps! ;-)

Det kunne desuden være meget fedt, at holde det på Sjælland denne gang, for som Tiany siger, så har man ligesom været hele vejen rundt (Fyn-Jylland-Sjælland). Og som alle ved, så gemmer man jo altid det bedste til sidst. ;-)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#8 gi-jones 14 år siden

Jeg er næsten ligeglad hvor det bliver. Vil gå gennem ild og vand for at være der.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#9 dyg 14 år siden

#8 - That can be arranged.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#10 Patriarch 14 år siden

Jeg vil også meget gerne deltage hvis det flasker sig...
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”

Skriv ny kommentar: