Gravatar

#81 Skeloboy 14 år siden

#80 - hehe, mente lige det var 20-20 :), men så er det jo dem 18. dec..:)
Gravatar

#82 Bony 14 år siden

18. december lyder umiddelbart fint for mig. :-)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#83 gi-jones 14 år siden

Er ikke helt med på hvorfor vi skulle vælge andet end d. 13 eller d. 11 hvor der jo er flest der har tid... D. 18. er i øvrigt sidste weekend før jul, med dertil hørende større risiko for at rende i en alverdens julefrokoster og sager som folk ikke har planlagt endnu.

Wimmie: Make da call.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#84 Skeloboy 14 år siden

gi-jones (83) skrev:
med dertil hørende større risiko for at rende i en alverdens julefrokoster og sager som folk ikke har planlagt endnu

Men der er vel en grund til, at man finder en dato, så den er reserveret? Tror da ikke folk siger ja til filmz julefrokost, og så siger nej, hvis de skal til noget andet. Men ja, ellers har du selvfølgelig ret i, at det er den 13. eller 11., der er mest logisk
Gravatar

#85 gi-jones 14 år siden

Skeloboy (84) skrev:
Tror da ikke folk siger ja til filmz julefrokost, og så siger nej, hvis de skal til noget andet.
Ikke desto mindre bliver det da irriterende for de folk der render ind i problemet. Det er grunden til at jeg selv har svaret nej til d. 18 indtil videre.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#86 Skeloboy 14 år siden

#85 - jaja, men folk kan jo sagtens finde noget andet den 13 og 11 også jo :)
Gravatar

#87 PredatorX 14 år siden

D18 ville ihvertfald passe for mig :D Men jeg forstår godt hvis I vælger en af de andre dage...
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#88 wimmie 14 år siden

Altså for mig er det ligemeget om det bliver den 13. eller den 18. Jeg vil egl. helst undgå den 11. (jaja, ved godt at jeg har skrevet mig på), da det ser ud til at jeg måske skal til en anden julefrokost dér.

Skal vi ikke lige give det et par dage mere - så rykker jeg lige for at flere skal gå ind og stemme.

Mit eneste "men" omkring den 18. er nok at det er så tæt på juleaften - og da vi skal holde jul derhjemme kunne det måske være rart at få netop den weekend til at gøre rent i...men altså, det er ikke en forhindring som sådan...
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#89 elwood 14 år siden

Så nu har jeg smidt min midlertidig besyv med også, jeg håber det lykkedes for mig, men jeg har desværre en masse ting og arrangementer der er i de dage her også, men jeg kigger med fra sidelinien, og må se om kabalen går op.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#90 filmz-Utyske 14 år siden

Min stemme til valg af dato er naturligvis under forudsætning, at det kommer til at foregå på Sjælland, men så vidt jeg kan dømme, ser det ud til at foregå på den anden side af Storebælt. :)
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.

Skriv ny kommentar: