Som sagt, jeg kan nok godt slæbe 2-3 personer med i mine forældres bil, hvis jeg kører (og det regner jeg med), men heller ikke mere, for den er meget lille, og der skal selvfølgelig også være plads til eventuelt sovegrej. Folk skal bare være indforståede med, at der skal synges med på Take That og nynnes med på The Bourne Supremacy-soundtracket under turen!
Hehe, har aldrig været meget til West Life eller genren... Take That skyldes hovedsageligt nostalgien :-) Men jeg havde nu snarere tænkt på, at vi skulle have en konkurrence, hvor alle skulle skrive et 10-siders essay om, hvilken positiv effekt Star Trek har haft på den globale kultur. Forfatterne bag de tre bedste afleveringer ville så ryge med i bilen...
Men nej, vi kan bare tage den, så snart vi er helt stensikre på stedet, og at jeg kan låne bilen :-) Jeg har ikke set, hvem der har sprunget på bussen, men eftersom du er en erklæret Take That-fan er der selvfølgelig hermed reserveret plads til dig i Johans minibus.
Men jeg havde nu snarere tænkt på, at vi skulle have en konkurrence, hvor alle skulle skrive et 10-siders essay om, hvilken positiv effekt Star Trek har haft på den globale kultur. Forfatterne bag de tre bedste afleveringer ville så ryge med i bilen...
Æv... nu er jeg da helt trist over at jeg ikke skal med fra Sjælland :D
#111 gi-jones 14 år siden
Så er du jo fint frisk til en all-nighter dagen efter :) Ingen problemer.
#112 wimmie 14 år siden
Men ja, jeg ser problemet - du er jo først hjemme engang om lørdagen og sikkert ikke i ret vågen tilstand; især hvis du skal lege buschauffør...
#113 The Insider 14 år siden
#114 Wangsgaard 14 år siden
Det er vel næsten de første som meldte sig til bussen som skal med dig :(
#115 The Insider 14 år siden
Men nej, vi kan bare tage den, så snart vi er helt stensikre på stedet, og at jeg kan låne bilen :-) Jeg har ikke set, hvem der har sprunget på bussen, men eftersom du er en erklæret Take That-fan er der selvfølgelig hermed reserveret plads til dig i Johans minibus.
#116 elwood 14 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#117 The Insider 14 år siden
#118 The Insider 14 år siden
#119 PredatorX 14 år siden
#120 tiany 14 år siden
Æv... nu er jeg da helt trist over at jeg ikke skal med fra Sjælland :D