Argh! det lader ikke til at jeg kan få min vagt byttet den 12. (har kun 2 personer at bytte med)
Normalt skal jeg først møde klokken 17 om søndagen og så havde det ikke været så slemt, men min chef har lige meddelt at vi nok kommer til at møde kl. 15 hele december måned pga. juletravlhed. Det gør naturligvis at det ikke er så indbydende for mig at skulle holde festen den 11. men da der er flest tilmeldte den dag kan jeg da godt forstå hvis det er mest fair at det bliver dér - så skal vi nok bare holde det et andet sted.
Ellers vil jeg foreslå den 18. december hvis det stadig skal være hos mig.
Forslag?
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Jeg holder mig mest til d. 18 ikke mindst så predatorx kan komme med, men d. 18 har jeg overstået alle min eksaminer og kan feste i gennem :-) Samt er der længere tid til at skrive Star trek essay :-)
Uh, det ville være slemt hvis jeg blev syg på en søndag...jeg er den eneste på min søndag der kan varetage min opgave (driften), så det må du ikke engang spøge med :p
Desuden har jeg ikke haft én eneste sygedag i 3 år og 8 måneder :D
Deromkring... jeg er meget pligtopfyldende (i modsætning til mine gymnasiedage hvor vi sad og udregnede hvilke timer vi kunne pjække fra uden at overskride de 10% fravær ;)
#121 The Insider 14 år siden
#122 dyg 14 år siden
#123 wimmie 14 år siden
Normalt skal jeg først møde klokken 17 om søndagen og så havde det ikke været så slemt, men min chef har lige meddelt at vi nok kommer til at møde kl. 15 hele december måned pga. juletravlhed.
Det gør naturligvis at det ikke er så indbydende for mig at skulle holde festen den 11. men da der er flest tilmeldte den dag kan jeg da godt forstå hvis det er mest fair at det bliver dér - så skal vi nok bare holde det et andet sted.
Ellers vil jeg foreslå den 18. december hvis det stadig skal være hos mig.
Forslag?
#124 Patriarch 14 år siden
Meget... havde sgu set frem til at du også kom :( ... du er jo vintage filmz! :)
#125 Wangsgaard 14 år siden
#126 davenport 14 år siden
#127 wimmie 14 år siden
Uh, det ville være slemt hvis jeg blev syg på en søndag...jeg er den eneste på min søndag der kan varetage min opgave (driften), så det må du ikke engang spøge med :p
Desuden har jeg ikke haft én eneste sygedag i 3 år og 8 måneder :D
#128 davenport 14 år siden
#129 wimmie 14 år siden
#130 gi-jones 14 år siden