Gravatar

#31 The Insider 14 år siden

Husk at de 10 mest pinlige episoder naturligvis kommer med i en særlig blooper-episode af Filmz TV!
War. War never changes.
Gravatar

#32 Patriarch 14 år siden

Du kan starte med at vise os dine 10 værste bloopers :)
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#33 The Insider 14 år siden

Hehe, jeg vil overveje det!
War. War never changes.
Gravatar

#34 PredatorX 14 år siden

Jeg skal ihvertfald også med! Dog er det kun plads til 4 (udover mig selv) i bilen denne gang... Hvis vi kun er 7 fra sjælland der skal med, kan jeg dog godt bytte bil med min mor igen...

Hov, men lad det lige lade være at blive mellem d.10 Nov og 10. Dec da jeg er i Mexico/Guatamala
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#35 Bony 14 år siden

Hvis der er mulighed for det, så vil jeg da gerne lægge billet ind til en plads i bussen igen. Det var ganske hyggeligt sidste gang. :-)

Ja, hvis du vil ha' mig med selvfølgelig. Hehe..
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#36 DarkLight 14 år siden

Jeg vil også gerne bestille en plads. Men mere fernet denne gang!
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#37 PredatorX 14 år siden

I er på ;)
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#38 Bony 14 år siden

Den med Fernet tager jeg på mine skuldre og jeg skammer mig stadig. DL, næste gang så vil der kun være én flaske, men til gengæld vil den være lidt større end dem jeg havde med sidst. Deal? ;-)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#39 gi-jones 14 år siden

Ikke for at stampe på nogens lys, men mellem d. 10 november og december er altså en hel måned, og sandsynligvis det tidspunkt hvor resten af os har bedst tid :)

Men er der nogen andre bud på hvor vi kan være en hos Wimmie? Ellers er det vel tid til en afstemning...
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#40 evermind 14 år siden

Orv, PredX, er der også plads til en zombie i bussen?
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"

Skriv ny kommentar: