Gravatar

#41 elwood 14 år siden

Zombier køre da ikke bus? de plejer som regel blot og hage sig fast i ko-fangeren mens de siger grulene lyd... men det måske det de har forsøgt go sige i alle de år?

Zombie Gruuuarhh rallle rrrr grrrr

Oversat: Nej vent jeg har skam buskort... av av hold op med og skyd mig i hovedet
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#42 evermind 14 år siden

Er der så plads til en zombie i kofangeren?? :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#43 tiany 14 år siden

Jeg synes det er genialt, at I allerede har fået styr på kørsel når vi ikke engang er blevet enige om hvor det skal holdes :D
Valar morghulis
Gravatar

#44 frankdrebin 14 år siden

#43 Sad jeg også og tænkte på :D haha
Gravatar

#45 wimmie 14 år siden

Som sagt - jeg lægger gerne hus til hvis vi ikke finder andre steder. Vi har en stor stue (med masser af gulvplads til at sove på) - 2 sofaer der er gode at sove i og et gæsteværelse hvor (mindst) 2 kan sove i ske ;)

Til eventuelle allergikere skal det lige nævnes at vi har 2 katte - hvoraf især den ene godt kan lide at klæbe til (og fælde på) vores gæster.

Bliver vi rigtig mange (flere end sidste år) kan det være vi skal overveje at leje et forsamlingshus?
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#46 filmz-Utyske 14 år siden

Jeg kunne muligvis være interesseret i at deltage i år, forudsat det kommer til at foregå på Sjælland, that is. :)
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#47 Patriarch 14 år siden

Utyske (46) skrev:
Jeg kunne muligvis være interesseret i at deltage i år, forudsat det kommer til at foregå på Sjælland, that is. :)

Kunne være godt at få dig med. Men jeg synes sgu sjællænderne her på siden er lidt sløve til at komme i stilling med et egnet sted. :(
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#48 tiany 14 år siden

wimmie (45) skrev:
Bliver vi rigtig mange (flere end sidste år) kan det være vi skal overveje at leje et forsamlingshus?

Synes jeg kunne være en fin ide - især da de færreste har hus med til plads til +30 mennesker til spisen og overnatning.

Jeg betaler gerne lidt ekstra for at vi lejer et forsamlingshus.
Men jeg synes da også at nogle af sjællænderne må komme med forslag.
Valar morghulis
Gravatar

#49 Patriarch 14 år siden

Men lad os nu se om vi skulle kommer op over de 30. Det finder jeg tvivlsomt, selvom det kunne være cool.
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#50 cyberzed 14 år siden

#49 Var vi ikke medio 20 sidste år?
Toldberegneren: http://cyberzed.dk/told.html - I'm blogging this: http://cyberzed.dk/

Skriv ny kommentar: