Jeg håber på at kunne komme med uanset hvor det bliver holdt... Vil dog af åbenlyse årsager ikke kunne love noget - og foretrækker nok også at have en seng at sove i :p Så selvom jeg normalt ikke ville have noget imod at det blev på Sjælland et sted, så er jeg lidt mere usikker på i år - ville helt klart foretrække Odense ;)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Nu har jeg aldrig været med til et filmz arrangement, så hvor mange plejer at komme? Bor på en gård på midtfyn hvor der er godt med plads, og der er et forsamlingshus 3 minutters gå gang herfra hvis det endelig er.
35 dværge fylder det samme som 17,5 person af "normal"-størrelse. Så hvis dværgeklubben kommer, så er der kun plads til 10,5 mere. Davenport, du er selvskrevet da du elsker dværge. Men hvem skal have de resterende pladser? :-)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
#91 Takfornu 13 år siden
#92 Bony 13 år siden
#93 wimmie 13 år siden
Så selvom jeg normalt ikke ville have noget imod at det blev på Sjælland et sted, så er jeg lidt mere usikker på i år - ville helt klart foretrække Odense ;)
#94 MoH 13 år siden
Bor på en gård på midtfyn hvor der er godt med plads, og der er et forsamlingshus 3 minutters gå gang herfra hvis det endelig er.
#95 wimmie 13 år siden
#96 davenport 13 år siden
#97 wimmie 13 år siden
Jaja, men 35 dværge fylder ikke alverden...
#98 gi-jones 13 år siden
#99 Bony 13 år siden
35 dværge fylder det samme som 17,5 person af "normal"-størrelse. Så hvis dværgeklubben kommer, så er der kun plads til 10,5 mere. Davenport, du er selvskrevet da du elsker dværge. Men hvem skal have de resterende pladser? :-)
#100 Slettet Bruger [2069394092] 13 år siden