Gravatar

#81 HelmerJ 13 år siden

Pris mæssigt kommer vi ikke til at spare noget ved jeg finder en spejderhytte, men kan da godt kigge op et par steder, men det bliver i MIT nærområde, gider ikke ha både planlægning og transport tiden.
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#82 wimmie 13 år siden

Fair nok :)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#83 davenport 13 år siden

Dovne svin!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#84 gi-jones 13 år siden

Det er klart, at vi ikke sparer noget ved at leje en hytte, fremfor at crashe en eller anden. Til gengæld har Davenport jo mindre rengøring :-)

Men helt seriøst - er der ingen Sjællændere der gider prøve? Der er jo ingen der siger det skal være Kbh Centrum.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#85 Åkepool 13 år siden

gi-jones (84) skrev:
er der ingen Sjællændere der gider prøve?

Jeg gider godt, men jeg har bare ikke det tidsmæssige overskud der skal til, for at arrangere lokaler m.m. og stå for oprydning bagefter. Mit eget hus er ikke et tema.

One down, en hel masse andre sjællændere to go.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#86 Slettet Bruger [2069394092] 13 år siden

Well, jeg prøver varmemesteren igen og ser om jeg kan komme igennem. :)
Gravatar

#87 Takfornu 13 år siden

Hmmm Frederiksberg er billigere end København derfor mit forslag, men hvormange tror I jeg skal satse på at finde plads til ?
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#88 Collateral 13 år siden

Navarre3 (87) skrev:
Hmmm Frederiksberg er billigere end København derfor mit forslag, men hvormange tror I jeg skal satse på at finde plads til ?

Nogend der kan huske hvor mange vi var til sommerfesten? Er det ikke noget i samme dur monstro?
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#89 davenport 13 år siden

Plejer det ikke blive en små 25 mennesker?
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#90 gi-jones 13 år siden

Tror det er deromkring.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.

Skriv ny kommentar: