Gravatar

#131 Slettet Bruger [2069394092] 13 år siden

Jeg tror, at Navarre3 taler i forhold til forummet, ikke i forhold til nyheder, filmz-tv og andre tiltag. Sådanne ting kan man sagtens kigge på, uden at have en bruger herinde.

Forummet er dog en helt anden snak, fordi selvom der naturligvis kommer nye film hele tiden og der potentielt er noget nyt at diskutere, kan man ikke komme udenom, at diskussionerne ofte bliver meget enslydende.

Jeg havde en bruger på newz i sin tid og slettede den bl.a. p.g.a. dette - det var de samme mennesker, der havde de samme diskussioner om piratkopiering, åben software o.s.v., det var de samme Apple-, Linux- (og lign.) eller Windows-fanboys, der havde de samme diskussioner hver gang, det var de samme brugere, der trollede andre bruger o.s.v.

Det samme er forlængst opstået på filmz og opstår på alle boards med tiden og når man har set nye (og gamle) brugere, der igen og igen sviner en anmelder til, for ikke at være objektiv eller fan af en specifik genre, set de samme diskussioner om de samme film op til flere gange (eksempelvis Star Wars), set den samme diskussion om piratkopiering igen og igen [find selv på flere eksempler her]... ja, så er der måske ikke så meget nyt at komme efter.
Gravatar

#132 BN 13 år siden

#131 - utyske:

Jeg synes nu, at diskussionstrådene til især de mest omtalte, mest berømte og mest diskuterede film har deres helt egen unikke indhold med udgangspunkt i den enkelte films særegne/specifikke indhold, og at disse diskussioner derfor ikke har meget tilfælles med andre. Og så har vi jo Film Trivia Quiz, Billedquiz, Face Quiz, Plot Quiz, SHEEP, PEEHS, Bedøm Sangen, Bedøm Alt, tråde om arrangementer m.m. som et afvekslende krydderi ovenpå det hele.

Det eneste der til tider har fået mig til at tænke tanken om at kvitte diskussionsforaerne, er den tid, disse sommetider tager fra andre ting i mit liv. Men jeg tror, jeg er for stor en filmnørd til nogensinde at gøre alvor af det. :-)
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#133 Slettet Bruger [2069394092] 13 år siden

#132 -

Ikke desto mindre er der meget forudsigelighed og du kan sikkert, ligeså godt som jeg og andre brugere, der har været her længe, forudse hvordan specifikke tråde vil udvikle sig, hvordan bestemte brugere vil opføre sig, hvilke brugere der er fanboys af en bestemt instruktør o.s.v.

Jeg er sgu sikkert selv forudsigelig på visse punkter og præcis sådan en forudsigelighed, kan sagtens blive ret kedelig med tiden.

Om må så kan lide det eller ej, er jo op til en selv og kombineret med andre forhold, der altid opstår på fora, kan sagtens få en til at miste lysten til at blive hængende. Det er jo ikke uden grund, at min bruger har været slettet et par gange.

Men nok om det, tilbage til pulefrokosten.
Gravatar

#134 dyg 13 år siden

@Jones - Jo, jeg tror vi har noget ude ved hasle, men er ikke helt sikker. Jeg skal nok lige tage en kigger på det.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#135 MOVIE1000 13 år siden

Hvis i ikke finder nogle lokaler kan jeg også se efter i min omegn. Selvom jeg tror at de fleste hellere vil undgå Esbjerg :P
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#136 Bony 13 år siden

MOVIE1000 (135) skrev:
Hvis i ikke finder nogle lokaler kan jeg også se efter i min omegn. Selvom jeg tror at de fleste hellere vil undgå Esbjerg :P

+1
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#137 Bony 13 år siden

wimmie (114) skrev:
Hvorfor forsvinder folk (mere eller mindre) fra Filmz? :(

Tjaa, det er jo det samme næsten hver dag i alle tråde? Derudover, så er der visse brugere der bare irriterer mig grænseløst og så er der jo ingen grund til, at blive hængende på daglig basis. Eftersom det virkelige liv trods alt er sjovere end Filmz, så er det dumt at risikere, at tage sin irritation med sig herfra. Der diskuteres alligevel sjældent andet end politik, religion og Star Wars og så vil jeg hellere bruge tiden på rent faktisk at se filmene eller give den gas i den virkelige verden. Derfor foretrækker jeg i høj grad også Filmz' offline-arrangementer.

Men jeg har nu ikke planer om at slette min bruger. Den ligger bare lidt på køl for tiden. :-)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#138 Skeloboy 13 år siden

Bony (137) skrev:
Tjaa, det er jo det samme næsten hver dag i alle tråde?

Enig - og forudsigelige svar

Bony (137) skrev:
Derudover, så er der visse brugere der bare irriterer mig grænseløst

Enig :)

Følger kun med i 6 tråde og har blacklistet alle de forskellige forumgrupper, så får ingen updates med ulsæte indlæg...
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy
Gravatar

#139 elwood 13 år siden

Bony (137) skrev:
Der diskuteres alligevel sjældent andet end politik, religion og Star Wars

Hvilken Panter Tante synes i er hottest?
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#140 HelmerJ 13 år siden

elwood (139) skrev:
Hvilken Panter Tante synes i er hottest?

Blanche, hun opfandt med garanti den rustne trombone
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams

Skriv ny kommentar: