Hehe Point taken, nok egentlig også den eneste mulighed, så sorry dumt åbenlys spørgsmål 8-)
Sophia har dog det herligste sprog, hun minder mig på en måde om min Mormor, hun ku også finde på de her slet skjulte bandeord, og så var hun til Boksning, hun ku godt li og se boksekampe i tv.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Sophia har dog det herligste sprog, hun minder mig på en måde om min Mormor, hun ku også finde på de her slet skjulte bandeord, og så var hun til Boksning, hun ku godt li og se boksekampe i tv.
Jeg har dog aldrig fundet kvinder der minder mig om min mormor hotte. Det er altså sådan lidt "Extreme Oedipus"-agtigt. ;-)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
#141 elwood 13 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#142 Bony 13 år siden
Jeg har dog aldrig fundet kvinder der minder mig om min mormor hotte. Det er altså sådan lidt "Extreme Oedipus"-agtigt. ;-)
#143 HelmerJ 13 år siden
#144 elwood 13 år siden
Nu mente jeg heller ikke hun var hot, jeg mente blot hendes sprog var herligt.
jeg prøvede blot og få startet en anden snak end Star Trek, Politik og religion, som du efterspurgte 8=-)
#145 Bony 13 år siden
Star Wars, ikke Star Trek. ;-)
Btw, din smiley ligner en penis med en drinksparaply på toppen. Giver mig nogle ulidelige imaginære smerter. ;-)
#146 MOVIE1000 13 år siden
#147 Bony 13 år siden
#148 elwood 13 år siden
Det er nu altså Hitler.
#149 Skeloboy 13 år siden
Davenport, kan du ikke bare smide familien ud for et par dage? :)
#150 davenport 13 år siden