Jeg må nok indse at jeg stadig er et stort "måske" til en julefrokost. Normalt ville jeg være fuldstændig ligeglad med hvor det blev holdt, og jeg rejser gerne til Sjælland også, men lige i år må jeg nok sige fra hvis det ikke bliver i en overkommelig køreafstand, da jeg højst sandsynligt vil være et sted mellem 8. og 9.måned alt efter hvornår julefrokosten bliver afholdt. Jeg synes ikke lige jeg er så frisk på en overnatning andre steder end i min egen seng for tiden ;)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
#151 Bony 13 år siden
Men.... Du er jo 'værtens' bedste vært. ;-)
#152 wimmie 13 år siden
Jeg må nok indse at jeg stadig er et stort "måske" til en julefrokost. Normalt ville jeg være fuldstændig ligeglad med hvor det blev holdt, og jeg rejser gerne til Sjælland også, men lige i år må jeg nok sige fra hvis det ikke bliver i en overkommelig køreafstand, da jeg højst sandsynligt vil være et sted mellem 8. og 9.måned alt efter hvornår julefrokosten bliver afholdt. Jeg synes ikke lige jeg er så frisk på en overnatning andre steder end i min egen seng for tiden ;)
#153 MOVIE1000 13 år siden
#154 wimmie 13 år siden
Frækt :p
#155 davenport 13 år siden
#156 dyg 13 år siden
#157 Neranders 13 år siden
Du tager da bare din egen seng med. ;)
"That's rough, buddy."
#158 wimmie 13 år siden
:p
#159 MOVIE1000 13 år siden
:P
#160 wimmie 13 år siden
Jeg tror vi kan være 4 eller 5 i min seng... Altså ikke at jeg har prøvet det ;p