Jeg er desværre meget usikker, da der er en 2x18års fødselsdag i min familie, som jeg har forhåndsaccepteret. Men jeg får den endelige dato inden alt for længe!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Eller med fløde... hvis det ikke bliver pisket først - kan ikke fordrage når det er klumpet. Ris á la mande skal være forholdsvis flydende og så skal mandlerne hakkes fint (undtagen den/dem man skal finde ;) Og MASSER af kirsebærsovs!
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Eller med fløde... hvis det ikke bliver pisket først - kan ikke fordrage når det er klumpet. Ris á la mande skal være forholdsvis flydende og så skal mandlerne hakkes fint (undtagen den/dem man skal finde ;) Og MASSER af kirsebærsovs!
Jeg pisker aldrig fløden til flødeskum - den skal bare lige piskes let, således bliver risalamanden ikke for tynd og ikke for tyk.
Det vil umiddelbart være en dårlig idé, for det er d. 12 november. ;-)
WHAT!? Jeg er snotforvirret. Det også al den snak om "Jurassic Park" der forvirrer mig. Men så er det jo godt jeg er ret fri i november. Har ændret det. Danke :)
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
#281 dyg 13 år siden
#282 tiany 13 år siden
Blasfemi!
Men du må da godt lave en potion til dig selv, så tager jeg med til alle andre... Med fløde!
#283 wimmie 13 år siden
Med vaniljecreme :D
Eller med fløde... hvis det ikke bliver pisket først - kan ikke fordrage når det er klumpet. Ris á la mande skal være forholdsvis flydende og så skal mandlerne hakkes fint (undtagen den/dem man skal finde ;)
Og MASSER af kirsebærsovs!
#284 tiany 13 år siden
Jeg pisker aldrig fløden til flødeskum - den skal bare lige piskes let, således bliver risalamanden ikke for tynd og ikke for tyk.
#285 One-Eyed Willy 13 år siden
Hey You Guys!!
#286 Bony 13 år siden
Jamen, du skal da være velkommen. Hvad hed du da før..? :-)
#287 Collateral 13 år siden
#288 Bony 13 år siden
Det vil umiddelbart være en dårlig idé, for det er d. 12 november. ;-)
#289 Collateral 13 år siden
WHAT!? Jeg er snotforvirret. Det også al den snak om "Jurassic Park" der forvirrer mig. Men så er det jo godt jeg er ret fri i november. Har ændret det. Danke :)
#290 Skeloboy 13 år siden
Og hvad skal prisen være?