Ja, jeg synes at det skal være officiel tilmelding når nu der er penge indover. Det vil være irriterende hvis du f.eks. skulle ligge penge ud selv, hvis folk kun tilmeldte sig halvt. 100 kroner foreslog du selv tidligere, vil det være nok tror du? Ellers mener jeg vi gav 125 sidste år? Pengene skal nok overføres til dig, da du jo er Filmz' officielle kok og skal stå for maden. ;-)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Jeg foreslår, som jeg plejer, en helt ny tråd med alt info, tilmelding osv. Jeg har ikke overblikket til selv at lave den, men måske er der nogen der har?
#291 Kruse 13 år siden
#292 Bony 13 år siden
Ja, jeg synes at det skal være officiel tilmelding når nu der er penge indover. Det vil være irriterende hvis du f.eks. skulle ligge penge ud selv, hvis folk kun tilmeldte sig halvt. 100 kroner foreslog du selv tidligere, vil det være nok tror du? Ellers mener jeg vi gav 125 sidste år? Pengene skal nok overføres til dig, da du jo er Filmz' officielle kok og skal stå for maden. ;-)
#293 Skeloboy 13 år siden
Skriver lige en PM til Wimmie...
#294 Skeloboy 13 år siden
#295 Patriarch 13 år siden
#296 Skeloboy 13 år siden
#297 Kruse 13 år siden
#298 Skeloboy 13 år siden
#299 elwood 13 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#300 Kruse 13 år siden
Det skal bare helst ske inden at den ryger om på side 2, da det helst skal være til at finde for alle.