var det samme sted der var julefrokost? i kolding?
Jeg er med, og denne gang har forældrene ike noget at skulle have sagt. jeg har valgt ikke at stemme den 5 juni, da jeg skal til eksamen og der er noget familie komsammen halløj :)
Nu burde der være en chance for jeg kan komme til en filmz fest :)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Jeg er med hvis det bliver et tidspunkt hvor jeg har mulighed for at dukke op.
Det passer mig udemærket at 11.-12. allerede er fravalgt, da jeg har fødselsdag den weekend. Men hvis det bliver d.26 kommer jeg helt sikkert ikke, da jeg både er på familietur og Kløften festival den weekend... :D
Hvad ønsker i af madlavningen? Skal der indbetales som sidst eller skal det være så uformelt at man selv tager med til grillen? Hvis det skal være forudbetalt, forestiller jeg mig fx. noget flødekartoffel og salat, med nogle stykker okse på grill. Jeg er klar på at gøre det, men spørgsmålet er om jeg så falder i søvn (igen) kl. 9 ;)
Hvad er jeres syn på tingene?
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#11 davenport 14 år siden
#12 DarkLight 14 år siden
#13 MOVIE1000 14 år siden
Jeg er med, og denne gang har forældrene ike noget at skulle have sagt.
jeg har valgt ikke at stemme den 5 juni, da jeg skal til eksamen og der er noget familie komsammen halløj :)
Nu burde der være en chance for jeg kan komme til en filmz fest :)
#14 davenport 14 år siden
#15 tiany 14 år siden
Det passer mig udemærket at 11.-12. allerede er fravalgt, da jeg har fødselsdag den weekend.
Men hvis det bliver d.26 kommer jeg helt sikkert ikke, da jeg både er på familietur og Kløften festival den weekend... :D
#16 MOVIE1000 14 år siden
#17 davenport 14 år siden
#18 gi-jones 14 år siden
#19 cansi 14 år siden
#20 davenport 14 år siden
Hvis det skal være forudbetalt, forestiller jeg mig fx. noget flødekartoffel og salat, med nogle stykker okse på grill.
Jeg er klar på at gøre det, men spørgsmålet er om jeg så falder i søvn (igen) kl. 9 ;)
Hvad er jeres syn på tingene?