Gravatar

#1 davenport 14 år siden

Nå..

Kunne der være interesse for endnu en fest, når vi får det varmt og rart i vejret, og vi ikke skal være fordømt til at være indendørs?

Jeg ligger igen hytte til, hvis vi kan få lagt en dato der ikke ødelægger folks ferier osv.
De der var med sidst kender de fysiske rammer, der er en stor terrasse og vi smækker nogle grill op.

Pt. er det kun en idé, men jeg vil lige lodde stemningen.

Jeg tænker noget ret uformelt. Noget med at grille mad og drikke koldt øl fra kølere fyldt med is..

Var det noget?
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#2 wimmie 14 år siden

Yesh! ;)

Will there be bacon?
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#3 davenport 14 år siden

There will be Bacon!
Gravatar

#4 DarkLight 14 år siden

Ready as a MoFo!
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#5 dyg 14 år siden

Yeah baby!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#6 HonoDelLoce 14 år siden

med mindre det er noget klan-noget og man skal se et x antal Uwe Boll-film (eller ikke er velkommen :D) så er jeg dælme også frisk :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#7 gi-jones 14 år siden

Jeg har tænkt på at starte en tråd om det flere gange, men besluttede mig for at det stadig var for tidligt. Det er dog hermed tilbagevist, og jeg vil helt sikkert gøre mit yderste for at være der.

Smukt af dig davenport, at du vil lægge hus til igen. Det har klart min stemme.

Hvad med en dato i juni? Der er folk ikke for alvor begyndt at tage på ferie endnu, men det er som regel varmt nok til grillfest.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#8 dyg 14 år siden

Jeg vil godt nedlægge veto mod den 12. juni (og den 11. for den sags skyld)!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#9 davenport 14 år siden

Jeg skal ikke noget før efter industriferien, så op til dér er jeg helt åben. Hvis vi tager udgangspunkt i juni undtagen 11-12, så kan det være DarkLight vil være så god at lave et skema?
Gravatar

#10 DarkLight 14 år siden

This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.

Skriv ny kommentar: