Kunne der være interesse for endnu en fest, når vi får det varmt og rart i vejret, og vi ikke skal være fordømt til at være indendørs?
Jeg ligger igen hytte til, hvis vi kan få lagt en dato der ikke ødelægger folks ferier osv. De der var med sidst kender de fysiske rammer, der er en stor terrasse og vi smækker nogle grill op.
Pt. er det kun en idé, men jeg vil lige lodde stemningen.
Jeg tænker noget ret uformelt. Noget med at grille mad og drikke koldt øl fra kølere fyldt med is..
Var det noget?
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Jeg har tænkt på at starte en tråd om det flere gange, men besluttede mig for at det stadig var for tidligt. Det er dog hermed tilbagevist, og jeg vil helt sikkert gøre mit yderste for at være der.
Smukt af dig davenport, at du vil lægge hus til igen. Det har klart min stemme.
Hvad med en dato i juni? Der er folk ikke for alvor begyndt at tage på ferie endnu, men det er som regel varmt nok til grillfest.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Jeg skal ikke noget før efter industriferien, så op til dér er jeg helt åben. Hvis vi tager udgangspunkt i juni undtagen 11-12, så kan det være DarkLight vil være så god at lave et skema?
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#1 davenport 14 år siden
Kunne der være interesse for endnu en fest, når vi får det varmt og rart i vejret, og vi ikke skal være fordømt til at være indendørs?
Jeg ligger igen hytte til, hvis vi kan få lagt en dato der ikke ødelægger folks ferier osv.
De der var med sidst kender de fysiske rammer, der er en stor terrasse og vi smækker nogle grill op.
Pt. er det kun en idé, men jeg vil lige lodde stemningen.
Jeg tænker noget ret uformelt. Noget med at grille mad og drikke koldt øl fra kølere fyldt med is..
Var det noget?
#2 wimmie 14 år siden
Will there be bacon?
#3 davenport 14 år siden
#4 DarkLight 14 år siden
#5 dyg 14 år siden
#6 HonoDelLoce 14 år siden
#7 gi-jones 14 år siden
Smukt af dig davenport, at du vil lægge hus til igen. Det har klart min stemme.
Hvad med en dato i juni? Der er folk ikke for alvor begyndt at tage på ferie endnu, men det er som regel varmt nok til grillfest.
#8 dyg 14 år siden
#9 davenport 14 år siden
#10 DarkLight 14 år siden
Tilmeldning til FilmzDK SommerFest 2010