Gravatar

#221 evermind 14 år siden

DarkLight (216) skrev:
Tvivler desværre. Det var ellers en fest i sig selv. Dvs lige indtil Ringsted, hvor det hele døde lidt af en eller anden grund.... Ohhhh buuuuurn

Årh pus, løb du tør for Fernet Branca? :(

"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#222 davenport 14 år siden

Er du væltet på din knallert??

Jeg kunne rigtig godt tænke mig at vide hvem der kommer og antal osv..
Og der er jo altid plads til flere.
Det er ganske uformelt Outbound Sith, man har selv kød med, jeg opsætter en grill og står for tilbehør for et beløb. Tror vi havner på 35,- da jeg kom i tanke om kul også. Og så alt efter hvor mange vi bliver selvfølgelig..
Der er mulighed for opsætning af telt, da haven er stor, men der er også muligheder i Fritzlkælderen eller bare på gulvet (spørg Bony om nærmere beskrivelse...)

;)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#223 davenport 14 år siden

Skriv jer lige på for overblikkets skyld:

http://doodle.com/df35vyhfg7wzse57
Gravatar

#224 Skeloboy 14 år siden

#223 -jeg venter lige til starten af juni med at skrive mig på...du ved, når pengene er gået ind på kontoen :)
Gravatar

#225 DarkLight 14 år siden

Davenport, you have been doodled! ;)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#226 davenport 14 år siden

Smukt - vi er pt. 6.... Det er ligefør vi bare tager den helt uformelt og bruger det fine porcelæn og spiser med kniv og gaffel....
Gravatar

#227 DarkLight 14 år siden

Folk er nok bare elendige til at checke ind. Det er lige før man skulle bide i det sure blå æble, og lave en FB event. Det er vistnok det de unge vil have.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#228 MOVIE1000 14 år siden

Jeg skal ligesom sidst lige have overtalt de gamle :(
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#229 davenport 14 år siden

Er du ikke snart stor nok til at bestemme selv?? Ellers må du få din mor til at ringe til mig, 41 21 14 36 :)
Gravatar

#230 gi-jones 14 år siden

More will come.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.

Skriv ny kommentar: