Jeg kunne rigtig godt tænke mig at vide hvem der kommer og antal osv.. Og der er jo altid plads til flere. Det er ganske uformelt Outbound Sith, man har selv kød med, jeg opsætter en grill og står for tilbehør for et beløb. Tror vi havner på 35,- da jeg kom i tanke om kul også. Og så alt efter hvor mange vi bliver selvfølgelig.. Der er mulighed for opsætning af telt, da haven er stor, men der er også muligheder i Fritzlkælderen eller bare på gulvet (spørg Bony om nærmere beskrivelse...)
;)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Folk er nok bare elendige til at checke ind. Det er lige før man skulle bide i det sure blå æble, og lave en FB event. Det er vistnok det de unge vil have.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
#221 evermind 14 år siden
Årh pus, løb du tør for Fernet Branca? :(
#222 davenport 14 år siden
Jeg kunne rigtig godt tænke mig at vide hvem der kommer og antal osv..
Og der er jo altid plads til flere.
Det er ganske uformelt Outbound Sith, man har selv kød med, jeg opsætter en grill og står for tilbehør for et beløb. Tror vi havner på 35,- da jeg kom i tanke om kul også. Og så alt efter hvor mange vi bliver selvfølgelig..
Der er mulighed for opsætning af telt, da haven er stor, men der er også muligheder i Fritzlkælderen eller bare på gulvet (spørg Bony om nærmere beskrivelse...)
;)
#223 davenport 14 år siden
http://doodle.com/df35vyhfg7wzse57
#224 Skeloboy 14 år siden
#225 DarkLight 14 år siden
#226 davenport 14 år siden
#227 DarkLight 14 år siden
#228 MOVIE1000 14 år siden
#229 davenport 14 år siden
#230 gi-jones 14 år siden