Gravatar

#291 lagoni 14 år siden

Jeg tror ikke han læser med her mere, så jeg videregievr lgie: Scherlund kommer ikke alligevel, han skrev vist tidligere.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#292 filmz-Bruce 14 år siden

Jeg er stadig interesseret, men som sagt står og falder en del med ryggen.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#293 Scherlund 14 år siden

#291 Jo jo jeg læser med her som den stalker jeg nu er. Men du ganske ret i at jeg ikke kommer med. Ligesom patriarch så har jeg ikke skrevet mig på den oprindelige liste og mangler derfor heller ikke i regnskabet.

Som et lille plaster på såret så kan jeg sponsorere en lille stak navneskilte plastic ting, hvis der er nogen der har smidt deres navneskilte væk og samtidig kan få overtalt nogen til at printe nogen ud.
Gravatar

#294 dyg 14 år siden

#293 - Hvem skal jeg så klynke over Liverpool sammen med? Men i det mindste kommer Johan ikke, så jeg er da fri for at høre på smølfesang :-)
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#295 Scherlund 14 år siden

Jeg har hørt fra en upålidelige kilde at lagoni elsker at snakke fodbold :)
Gravatar

#296 dyg 14 år siden

#295 - Hmm, jeg tør slet ikke nævne ordet fodbold for hende.. Men i det mindste har hun da en (næsten) perfekt filmsmag.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#297 HonoDelLoce 14 år siden

nayze (294) skrev:
#293 - Hvem skal jeg så klynke over Liverpool sammen med? Men i det mindste kommer Johan ikke, så jeg er da fri for at høre på smølfesang :-)

Vi kan klynke sammen, hvis jeg kommer med.. Final Judgement i løbet af weekenden !
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#298 Corgan 14 år siden

Æv. Jeg kan desværre ikke deltage. Det var ellers hyggeligt til julefrokosten.
Gravatar

#299 elwood 14 år siden

Ævgrer mig også over jeg ikke kan komme med, men jeg håber da i får en fed fest aligevel.

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#300 Bony 14 år siden

Ja, det samme her. Det kunne have været rigtig hyggeligt med sådan en grillfest, men datosmølfen ville det anderledes!
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/

Skriv ny kommentar: