#359 Nu tænkte jeg mest på mig selv :) Jeg har været aktiv læser på forummet siden filmz.dk gik i luften, men er aldrig rigtig kommet i gang med at skrive her. Jeg har det jo som om jeg kender flere af jer...sådan da ;)
"På en førstegangsbesøgende filmnørd virker denne tråd måske fremmed og skræmmende" -davenport
Tro mig det var også meget underligt til vores første julefrokost (denne gang mener jeg julefrokost) det var de færreste af os som kendte hinanden, men der gik ikke mange minutter før snakken livligt gik, og film blev diskuteret på kryds og tværs, med alt fra dårlige film, til music scores, zombie Mystery Sience... eller nej det var der vidst kun to der gjorde, en 3. forsøgte og joine ind 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#356 jeg kan sagtens være på banegården til 13:30 hvis der er plads?
Så tror jeg godt jeg kan finde en plads, I kommer vist bare til at side en smule klemt på bagsædet. :)
elwood (365) skrev:
med alt fra dårlige film, til music scores, zombie Mystery Sience... eller nej det var der vidst kun to der gjorde, en 3. forsøgte og joine ind 8-)
Ja jeg stod i hvert falde fuldstændig af da winnie og evermind gik i mystery science mode og det tror jeg også outbound sith gjorde - men det var skide skægt at høre på og så finder man på den måde ud af filmenverdenens særheder som man er gået glip af :D
#361 weebs 14 år siden
#362 Michael Andersen 14 år siden
#363 evermind 14 år siden
#364 elwood 14 år siden
Hehe jeg sad et kort øjeblik og overvejde noget joke emd det der, men jeg gad ikke ha i gik amok herinde i tråden 8-)
Argg og nu skrev jeg julefrokost doh silly me 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#365 elwood 14 år siden
Tro mig det var også meget underligt til vores første julefrokost (denne gang mener jeg julefrokost) det var de færreste af os som kendte hinanden, men der gik ikke mange minutter før snakken livligt gik, og film blev diskuteret på kryds og tværs, med alt fra dårlige film, til music scores, zombie Mystery Sience... eller nej det var der vidst kun to der gjorde, en 3. forsøgte og joine ind 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#366 Bony 14 år siden
#367 tiany 14 år siden
Så tror jeg godt jeg kan finde en plads, I kommer vist bare til at side en smule klemt på bagsædet. :)
Ja jeg stod i hvert falde fuldstændig af da winnie og evermind gik i mystery science mode og det tror jeg også outbound sith gjorde - men det var skide skægt at høre på og så finder man på den måde ud af filmenverdenens særheder som man er gået glip af :D
#368 Skeloboy 14 år siden
#369 evermind 14 år siden
Ti, kvinde, eller jeg fortæller dem, hvorfra du ved det!
#370 weebs 14 år siden
Hmm... Den liste trænger da vist også til en lille opdatering :)