I så fald er der sikkert også andre med det problem. Jeg er græsk-katolsk, men hvis vi ikke beslutter det snart begynder folk nok at lægge andre planer.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Bare der er et sted man kan være hvor der ikke kører fodbold...jeg kunne ikke finde noget mere irriterende end at skulle sidde og ville snakke med nogen for så at blive overdøvet af en fodboldkamp.
#67 - det er på ingen måder heller ikke planen. Vi skal jo også være udenfor alligevel:), men det kan snildt køre i baggrunden jo. Og musikken skal heller ikke stoppes eller noget.
Jeg har heller ikke selv tænkt mig at se kampen, hvis det nu bliver den 19, men man bliver da nødt til lige at kigge af og til for at se resultatet..:)
Bare der er et sted man kan være hvor der ikke kører fodbold...jeg kunne ikke finde noget mere irriterende end at skulle sidde og ville snakke med nogen for så at blive overdøvet af en fodboldkamp.
Vi kan sidde på skødet omme i kompostbunken?
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
#61 gi-jones 14 år siden
#62 cyberzed 14 år siden
#63 Patriarch 14 år siden
#64 gi-jones 14 år siden
#65 Patriarch 14 år siden
#66 tiany 14 år siden
Men ja lad os få sat en dato på så man ved om man skal med eller ej :/
#67 cyberzed 14 år siden
#68 Skeloboy 14 år siden
Jeg har heller ikke selv tænkt mig at se kampen, hvis det nu bliver den 19, men man bliver da nødt til lige at kigge af og til for at se resultatet..:)
#69 dyg 14 år siden
#70 gi-jones 14 år siden
Vi kan sidde på skødet omme i kompostbunken?