Gravatar

#1 DarkLight 14 år siden

Jeg har forsøgt at samle alle praktiske informationer i et Google Doc her. I burde alle have skrive-rettigheder, så ret venligst kun relevante ting.

Vi mangler(?):
- Pris samt overførsel til konto.
- Få styr på transport fra Kolding St. ud til Sdr. Sommerfest.
- .....?

Hold venligst fyldsnak til den anden tråd, og lad os få styr på det praktiske i denne.

Vel mødt, og husk: Alt kan grilles.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#2 MOVIE1000 14 år siden

#1 jeg ved ikke om jeg kan den 16 september :D
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#3 DarkLight 14 år siden

Rettet.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#4 davenport 14 år siden

Jeg kender ikke lige det der Google Docs, men "medbring selv telt" bør der nok lige tilføjes, da jeg ikke ejer et eller har intentioner om at købe et! (Sover kun i senge og bag mure!)

PM HelmerJ for afhentning i Kolding. Vi har en stationcar som kan rumme 4-5 folk (eller 8-12 Hobbitter om man vil), så tror jeg godt han gider køre. Benz er på mig.

Der bliver ikke oprettet en konto til tilbehøret. Jeg lægger ud, så stikker i mig bare 35,- når i kommer.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#5 DarkLight 14 år siden

Dokument rettet.

PM sendt til HelmerJ omkring afhenting kl 1541 til 5 personer:
Skeloboy
DarkLight
Outbound Sith
Evermind
Lagoni

Gravatar

#6 cyberzed 14 år siden

Hvis vi gør det lidt snu så dukker jeg op på banegården 15.41, så kan jeg tage en med så folk ikke skal sidde helt så klemt i Baconbussen :)
Toldberegneren: http://cyberzed.dk/told.html - I'm blogging this: http://cyberzed.dk/
Gravatar

#7 tiany 14 år siden

Jeg prøver lige at finde ud af med den bedre halvdel om vi så kan dukke op på banegården kl.13.30 og tage Gi-Jones og Nayze med - men det vender jeg lige tilbage omkring i løbet af weekenden.
Valar morghulis
Gravatar

#8 gi-jones 14 år siden

Sweeeeet.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#9 tiany 14 år siden

Har talt med den bedre halvdel - vi henter Århus-drengene kl.13.30 :)
Valar morghulis
Gravatar

#10 Takfornu 14 år siden

Hmmm må finde ud af om der er andre fra København/Frederiksberg derover, som jeg evt. kan følges med :)
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !

Skriv ny kommentar: