# 52 til 56 No problemo Brucie - Glæder mig allerede til det - Måske ku vi smu starte ved at genoptage vores film/serie mandage igen - det var super hyggeligt ;)
# 52 Takker - tror desværre ikke hun har langt igen, da leveren er fuldt med tumorer og de har indstillet kemobehandlingerne, så jeg holder mig til Københavner aktiviteter de kommende dage :(
Jeg er helt enig med Galliano tingen. Det er ikke lige mig. Til gengæld er dette guf guf guf. Varm øl med flødeskum, 20% alkohol. Jeg fik en flaske til 60 kr. ved en fejl og har været for nærig lige siden til at give fuld pris. Men smager p.... godt!
#61 Ad hoc mandage er jeg klar på, for det er ikke altid, at jeg har huller i kalenderen, men jeg er klar på noget serie igen,
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#63 De solgte den ved en fejl i Superbest Valby til 60. Næste gang var det 179,- Det smager dæleme godt! Men vi lavede dem i irish coffee glas og der var man ret vissen efter én :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#64 - Ja, det forstår jeg. Jeg ville fandens gerne prøvesmage det... Men for 199,- kan jeg bare få så vanvittig meget lækkert øl, som jeg ved, hvor jeg har :)
Jeg synes selvfølgelig at det er ærgeligt, at der er nogle der ikke kan komme. Jo flere jo bedre. Men jeg synes også det er ærgeligt, at der skal være så mange afbud ugen om til festen. Jeg er i hvert fald glad for at det ikke er mig, der skal stå med tilbehør til dem der kommer, og ikke vide om det bliver 10 eller 15.
Bevares, der kan være force majeure-omstændigheder, og det har jeg fuld forståelse for, men come on, bindende aftaler 14 dage før, burde ikke være umuligt. Vi er trods alt, de fleste af os, voksne mennesker.
Under alle omstændigheder, glæder jeg mig til at se dem der kommer, og glæder mig til at se resten til julefrokosten ;)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
# 62 til 66 Den var nørk som råolie og stærk som bare F*****, men for pokker, hvor smagte den godt ! - Men 199 kr ... gees det var godt snok noget af en slat - Vi må lægge pres på Super Best så de kan lave et sommer tilbud ;)
Ad hoc Mandage er helt film, men det der med serier synes jeg kunne være godt, for der er mang gode at kaste sig over, hvis vi ikke lige har en bestemt film for øje ;)
#61 Takfornu 14 år siden
# 52 Takker - tror desværre ikke hun har langt igen, da leveren er fuldt med tumorer og de har indstillet kemobehandlingerne, så jeg holder mig til Københavner aktiviteter de kommende dage :(
#62 filmz-Bruce 14 år siden
#61 Ad hoc mandage er jeg klar på, for det er ikke altid, at jeg har huller i kalenderen, men jeg er klar på noget serie igen,
#63 JannikAnd 14 år siden
#64 filmz-Bruce 14 år siden
#65 JannikAnd 14 år siden
#66 filmz-Bruce 14 år siden
#67 JannikAnd 14 år siden
#68 DarkLight 14 år siden
Bevares, der kan være force majeure-omstændigheder, og det har jeg fuld forståelse for, men come on, bindende aftaler 14 dage før, burde ikke være umuligt. Vi er trods alt, de fleste af os, voksne mennesker.
Under alle omstændigheder, glæder jeg mig til at se dem der kommer, og glæder mig til at se resten til julefrokosten ;)
#69 MOVIE1000 14 år siden
#70 Takfornu 14 år siden
Ad hoc Mandage er helt film, men det der med serier synes jeg kunne være godt, for der er mang gode at kaste sig over, hvis vi ikke lige har en bestemt film for øje ;)
Uanset skal det nok blive godt :)
# 68 Sygdom er ingen herre over min ven !