Gravatar

#71 lagoni 14 år siden

#68 - nu har der kun været to afbud, det ene den samme dag som en anden meldte sig til (de andre frameldinger har været fra folk, der hele tiden har sagt det var usikkert om de kom og har fået at vide et sent svar var ok). Jeg er enig i at man nok burde ha' lidt mere styr på sine aktiviteter, men sådan er det ikke altid. Hvis davenport allerede har købt tilbehør mm, skal jeg selvfølgelig nok betale min del.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#72 davenport 14 år siden

Det har jeg ikke, ville ha gjort det på vej hjem i dag, men gad ikke så det bliver i morgen eftermiddag. Så er det også helt friskt. Jeg laver kartoffelsalat efter Oberstens opskrift, som er en prisvindende én af slagsen, Helmer laver agurkesalat. Jeg køber lidt pigesalat også (iceberg med ting i)
Dertil skal der bruges noget dyppelse, noget kul og 2 slags løg.
(Og rundstykker)

Er der specielle ønsker til noget andet, og DL skulle du være med på noget kød?
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#73 Takfornu 14 år siden

# 68 Da min veninde blev syg fraholdte jeg af skrive mig på listen, for jeg vidste, da at chancen for at jeg kom afsted hang i en tynd tråd og jeg ville ikke have nogen brændte inde med mad eller andet, men jeg er naturligvis ked af, hvis jeg har sendt et andet signal :(
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#74 cyberzed 14 år siden

#72 Jeg har sørget for Rubdawg og DL :)
Toldberegneren: http://cyberzed.dk/told.html - I'm blogging this: http://cyberzed.dk/
Gravatar

#75 davenport 14 år siden

Tror ikke det er dig DL taler om Per. Det gør mig iøvrigt ondt at det er de omstændigheder der gør at du ikke kommer. Et bryllup kan man argumentere imod, men ikke dette!
Håber det går som det skal, hvis man kan formulere det på den måde..
Gravatar

#76 tiany 14 år siden

@Nayze, GI-jones og Movie1000

Vil på lørdag kl.13.30 være parkeret på parkeringspladsen foran banegården (banegårdspladsen)... Der er tale om en sort Skoda Fabia combi - men jeg skal også nok stå og vinke (ved jo i hvert fald hvordan 2 af jer ser ud og Movie1000 finder vi nok også :D )

Hvis I skulle blive forsinket eller ikke kan finde os er mit mobilnummer 20 28 05 40
Valar morghulis
Gravatar

#77 MOVIE1000 14 år siden

#76 jeg garenterer for at mig genkender i med det samme ;)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#78 gi-jones 14 år siden

tiany (76) skrev:
@Nayze, GI-jones og Movie1000

Vil på lørdag kl.13.30 være parkeret på parkeringspladsen foran banegården (banegårdspladsen)... Der er tale om en sort Skoda Fabia combi - men jeg skal også nok stå og vinke (ved jo i hvert fald hvordan 2 af jer ser ud og Movie1000 finder vi nok også :D )

Hvis I skulle blive forsinket eller ikke kan finde os er mit mobilnummer 20 28 05 40

Sweet. Det er noteret.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#79 davenport 14 år siden

Så jyderne kommer kl. 13.45 ca?
Og dem fra andre egne ca. 15.45 ik?

Jeg er ærgelig over vejret, men når vi kun er 10, så kan vi faktisk sidde om spisebordet i stuen uden den helt store logistik. Og man kan ikke gøre noget ved vejret alligevel..

Jeg har næsten handlet helt ind. Mangler dog kartofler og det der skal i kartoffelsalaten. Og sennep..Nå, ja for helvede...Kul! hmmmmm Man glemmer altid noget..
Gravatar

#80 tiany 14 år siden

#79 Ja det er lidt ærgerligt med vejret, men det ser da heldigvis ikke ud til det bliver så slemt som de snakkede om først på ugen - men de lover selvfølgelig stadigvæk regn. Men det går nok :)

Men ja jydebussen er der ca. 13.45 :)
Valar morghulis

Skriv ny kommentar: