Nah jeg ved sgu ikke om den ikke bare skal have lov at hvile. Jeg synes ikke Serenity gav så god en oplevelse som serien gjorde. Tror generelt bare serieformatet egnede sig bedre til historien.
Og hvis Wash ikke er med er jeg ikke sikker på om jeg kan tilslutte mig
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Jeg mener da ikke at Whedon har udtalt sig om at der ikke kommer mere, bare at han ville stoppe "kampen" og koncentrere sig om noget andet i et stykke tid. Jeg tvivler også på at skuespillerne vil medvirke i en efterfølger, uden Whedon ved roret - Serenity virker jo i det hele taget som et meget idealistisk projekt, hvor Whedons entusiasme har været drivkraften, både på den kreative side og for at få crewet til at tro at det kunne lade sig gøre-
#1 DarkLight 18 år siden
#2 filmz-Kadann 18 år siden
#3 Benway 18 år siden
#4 inflector 18 år siden
#5 elwood 18 år siden
Man har vel lov at håbe.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#6 loki 18 år siden
#7 gi-jones 18 år siden
#8 El vez 18 år siden
#9 Benway 18 år siden
#10 filmz-Kadann 18 år siden
Jeg mener da ikke at Whedon har udtalt sig om at der ikke kommer mere, bare at han ville stoppe "kampen" og koncentrere sig om noget andet i et stykke tid. Jeg tvivler også på at skuespillerne vil medvirke i en efterfølger, uden Whedon ved roret - Serenity virker jo i det hele taget som et meget idealistisk projekt, hvor Whedons entusiasme har været drivkraften, både på den kreative side og for at få crewet til at tro at det kunne lade sig gøre-