Gravatar

#91 HonoDelLoce 13 år siden

Haha.. ! :)

Selvom jeg godt kan se, det er svært får ham at komme på holdet - og han, mildest talt, ikke har gjort det godt, når han har fået chancen på det sidste, så ville jeg alligevel blive ekstremt skuffet, hvis han rykker til AGF.. At gå fra at være anfører i Skandinaviens største fodboldklub til 1. Division (jaja, selvfølgelig rykker de op !;) ), det synes jeg bare er et stort skridt..

Men det kunne være værre.. Det kunne være til AaB! :D

Faktisk synes jeg da lige nøjagtig det er mere eller mindre definitionen på en medløberfan ! :D

Men som #88 siger, så synes jeg sådan set heller ikke, der er noget i vejen for det.. Hvis man ikke har "specielle følelser" for én klub, men godt kan lide fodbold, så må det jo være vejen at gå :)

Men som #89 siger, så synes jeg så heller ikke, at det må være særlig spændende :) Det dejlige ved dedikation (i gode OG dårlige tider) er jo hele det følelsesregister, man kommer igennem.. Fra den ekstreme glæde (som da Jesper Christiansen tørrede Wayne Rooney!) til det nøjagtigt modsatte (som da Gorica tørrede FCK)..

Verbal (80) skrev:
Men det interessante er, at du vælger at kommentere på det, i stedet for at beskytte dine små FCK-spillere, når jeg kalder dem dårlige tabere.

Jeg svarer heller ikke børn igen, når de kalder mig for en smølfeprut.. Jeg tager ikke den slags særlig alvorligt..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#92 MuManden 13 år siden

Tænk, jeg troede ikke man straks var medløberfan, bare fordi man godt kan lide at se lidt god fodbold? Så tror jeg altså der er et sted imellem 5 og 6 mia. mennesker der er medløberfan, hvis ikke der skal mere til?
Jeg er jo som sagt Brøndby og Liverpool fan, så jeg få rigeligt med op og nedture der igennem, hvis det er det i kalder for "specielle følelser" ;-)
Men jeg kan så også godt lide at se andre kampe end lige med de to hold også og i disse tider syntes jeg så at Barcelona spiller seværdigt fodbold og det er så derfor jeg nok lige ser en champions league kamp med dem fremfor en anden kamp der også bliver vist i samme tidsrum. Jeg hverken gider eller har tid til at skrive gode ting om dem på et eller andet tilfældig forum eller sådanne steder, det vil jeg hellere bruge på Brøndby & Liverpool.

Jeg har sågar holdt lidt med Brasilien i vm 94 og hvem har ikke på et eller andet tidspunkt hold bare lidt med Brasilien? Hvis du forstår ;-)
http://profiles.us.playstation.com/playstation/psn/profiles/MuManden
Gravatar

#93 filmz-Myrepip 13 år siden

#92 Jeg holder med brasserne hver gang, siden gudeholdet fra 1982!
"Know what the plural of pussy is? Puss-aiiii"
Gravatar

#94 Åkepool 13 år siden

Hov, så fandt jeg lige denne tråd :)

Jeg er stor fan af F.C.K. og det skyldes at jeg har været KB-fan siden ca. 1978, hvor min far hev mig ind at se dem med jævne mellemrum.

Min den største plads i mit fodboldhjerte (som mit brugernavn nok afslører) vil altid tilhøre Liverpool F.C., som jeg har holdt med i nogenlunde samme årrække som KB.

Min gamle favoritspiller i Liverpool er uden tvivl Kenny Dalglish, men i nyere tid er der ingen over og ingen ved siden af Steven Gerrard, som i mine øjne var verdens bedste i tiden 2005-07 ca.

Nu er der vist ingen tvivl om, at Messi er en klasse over de næstbedste.

Og jeg kan ved gud heller ikke fordrage Ibrahimovic.

Ja det var lige lidt meninger herfra :)
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#95 knipsknips 13 år siden

Ikke for at snakke for meget FCK herinde, men er sku spændende hvad der sker de næste seks måneder i klubben.

1. Hvem trækker vi (har været fan siden midt 90'erne så må godt sige vi :D ) i CL knock-out fasen. Håber enten på Real Madrid/Chelsea/Man United eller Schalke. Ser schalke som det hold hvor vi har en lille mulighed over to kampe for at gå videre. De tre førstnævnte for at få en kamp man aldrig glemmer ligesom de to barca kampe. Her er der også størst mulighed for indtjening via tv penge og merchandise osv.

2. Ståles afløser?
Skal det være en dansker eller skal vi have en udlænding i Hodgson klassen igen.
Kan han bære arven fra ståle. 5 mesterskaber på 6 år (går ud fra vi vinder i år), 2 CL deltagelser, 2 pokal titler, europæisk deltagelse hvert år og en masse sejre over dem fra vestegnen, deriblandt en 4-0 sejr som var fantastisk at opleve på nedre C i øvrigt !

3. Spiller salg og tilgang.
Som jeg ser det så ryger disse spillere senest til sommer: Wendt, Kvist, Larson, Santin, Dame, Vingaard ?, Zanka (der er bekræftet 4 Bundesliga klubber interesseret), Antonsen (medmindre han vælger at forlænge, selvom hans forskerordning udløber), Willand?
Der skal ihvertfald købes ind. Kigger CV i norden eller er det i Holland som da han fandt Claudemir. Der er rygter om 20 årige Harmeet Singh fra Vålerenga. Han skulle eftersigende være lige god i begge retninger af banen. Lars Højer som er scout for FCK har set 10 af hans kampe allerede så lugter af en sand and.

Havde lige brug for at klare tankerne om emnet, håber at Filmz FCK eller fodbold tosser vil dele deres tanker med mig.

God Lørdag
Gravatar

#96 Petrescu 13 år siden

Som udgangspunkt, er jeg egentlig kun fan af ét hold: West Ham United. Det startede ved at min yndlingsspiller Marc Rieper der på daværende tidspunkt spillede for Brøndby, tidligere favorithold, rykkede til det østlige London og her befandt der sig en arbejderklub der udviklede egne talenter og havde ikke mindst en angriber ved navn Tony Cottee. En spiller med en spillestil der ikke er ulig min egen. Og siden har jeg være på Boleyn Ground og stemningen kan ikke sammenlignes med at tage på f.eks. Brøndby Stadion.

Ellers sympatiserer jeg stadig med Brøndby på dansk grund, og OB pga. et ophold i Odense, samt at min søn spiller for dem. Lidt sympati ligger også hos FC Barcelona, dels pga førnævnte drengs fascination og dels pga en meget speciel rejse til byen. Og så lige Michael Laudrup og deres fine, fine spillestil og indkøbet af den nutidige favorit: David Villa.

Af hadehold [ja, had er en følelse der hyppigt er repræsenteret hos fans] er der:
Bayern München: En blanding af arrogance hos ledelse, Der Kaiser og den samling af spillere der ofte er hos holdet; Van Bommel, Robben, Kahn etc.
Real Madrid: Tilknytningen til Franco spiller irrationelt ind her, men også deres indkøbsstrategi, IMO, hvor det største navn skal hentes, om så spilleren passer ind på holdet eller ej. Jeg mindes en periode hvor man ikke rigtigt spillede med fløjspillere pga de prominente navne der alle var centrale midtbanespillere.
Chelsea: Udover London-rivalisringen, så er følelserne blevet stærkere ved indkøb af [Fat] Frank Lampard, Joe Cole, Glen Johnson fra West Ham, samt samlingen af typer som Ashley Cole, Michael Ballack, Didier Drogba, Arjen Robben (igen) og Nicolas Anelka.
Og så det meste af Serie A: Italiensk fodbold har aldrig appleret til mig, hvor kun Fiorentina finder lidt sympati pga. Gabriel Batistuta og en yderst vellykket studietur til Firenze. Film, defensiv taktik og snyd har nok hængt ved denne type fodbold i min bog.
Manchester City: En potentiel hadeklub med en oliesheik der leger Football/Championship Manager, hvor man kunne forestille sig en festlig julefrokost med spillere som Emmanuel Adebayor, Carlos Tévez, Nigel de Jong og ikke mindst Mario Balotelli.

Alt i alt, så er der vist en lille rød fodboldfan gemt i mig, hvor storklubbers arrogance og tiltrækning af ditto spillere virker som en rød klud. Men som Onside siger "Fodbold er følelser" ;-)
Gravatar

#97 Petrescu 13 år siden

Update: Manchester City er nu officielt hadeklub efter at have været vidne til deres primadonnanykker med David Silva i front mod West Ham. Nigel de Jong udviser igen liggyldighed med sine kolleger. Mario Balotelli ligner en der er træt af at spille fodbold i en alder af 20 år.
Gravatar

#98 filmz-Myrepip 13 år siden

FCK - Chelsea
Gravatar

#99 HonoDelLoce 13 år siden

Myrepip (98) skrev:
FCK - Chelsea

Ja, det bliver satme hårdt..

Men på den anden side - det ville det jo blive uanset hvem vi trak..

Jeg håbede dog på Real.. Ville elske at se dem i Parken...

Men Johan skal da nok en tur i Parken nu ! :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#100 filmz-Myrepip 13 år siden

#99 Real kan man jo tage i 1/4 finalen :)

Skriv ny kommentar: