Gravatar

#81 Kruse 13 år siden

Det skal også siges at dengang kampen fandt sted, der havde jeg intet imod Barcelona, og håbede faktisk på at de ville vinde kampen. Jeg frydede mig over at Chelsea var blevet snydt af dommeren, og formentlig fortjente sejren. Men er du gal hvor var jeg blevet tosset, hvis det skete imod mit eget hold i samme grad. Jeg har oplevet kampe, hvor det hold jeg holder med er blevet snydt for klokkeklare straffespark og dommerkendelser generelt går imod dem, men jeg har ikke oplevet det i en så absurd grad som Chelsea vs. Barcelona.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#82 filmz-ab 13 år siden

Nu holder jeg ikke med Barca fordi andre gør det, men fordi de spiller seværdigt, og det har de gjort i mange mange år, med stjernespillere. Italiansk bold finder jeg gabende kedeligt, og jeg vil skide på historien bag osv..
You wanna know what happens to an eyeball when it gets punctured?
Gravatar

#83 Verbal 13 år siden

Jeg kan udmærket forstå Chelsea spillernes frustration. Men selvom det er svært, så giver det ikke spillerne lov til at optræde på den måde på banen, som Ballack gjorde. En dommer går ikke ind og ændrer en kendelse, uanset hvor gal spilleren er. Dommeren har truffet en beslutning, og den kan man være nok så uenig i, det hjælper bare ikke at brokke sig.

Uanset mængden af adrenalin, så må en professionel fodboldspiller ikke glemme, at kampen bliver set af millioner af mennesker og i blandt dem er tusindvis af børn og unge der har disse spillere som forbilleder. Det sender et helt forkert signal, når man jagter dommeren over en halv banelængde råbende og skrigende. I stedet må man holde frustrationerne for sig selv til kampen er slut.

Jeg er ikke i tvivl om, at det er svært at styre sit temperament i sådan situationer, men her er tale om professionelle fodboldspillere, som kender og accepterer gamet, uanset hvor uretfærdigt de synes det er.

And like that... he's gone.
Gravatar

#84 Kruse 13 år siden

Jeg er skam også helt enig at Ballacks og Drogbas skaberi ikke hører sig hjemme på en fodboldbane, og det er også helt rimeligt at de efterfølgende fik en straf af UEFA. Men ja, havde jeg selv stået i situationen vil jeg ikke afvise at jeg kunne finde på at reagere på samme måde.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#85 MuManden 13 år siden

Her er en lille stemningsreport fra Tyskland.
Jeg elsker bare at se fans så dedikeret på denne fredelige men absolut seværdige måde. Det er sådan alle fans burde være... Kunne være ekstra fedt hvis det var hele stadionet der var med på den.
http://profiles.us.playstation.com/playstation/psn/profiles/MuManden
Gravatar

#86 IK 13 år siden

ab (82) skrev:

Nu holder jeg ikke med Barca fordi andre gør det, men fordi de spiller seværdigt, og det har de gjort i mange mange år, med stjernespillere. Italiansk bold finder jeg gabende kedeligt, og jeg vil skide på historien bag osv..

Fint nok. :) Jeg synes bare det er lidt upersonligt og medløberagtigt, at holde med et hold der spiller bedst p.t.(Hvis man ikke var fan før selvføgelig). Man skal jo være tilhænger af sit hold både i medgang og modgang. ellers er man jo ikke en rigtig fan.
Gravatar

#87 MuManden 13 år siden

#86 - Det må du jo så selv om, jeg troede bare der skulle lidt mere til for at være medløberfan.
Så er jeg i al fald medløberfan rigtig mange gange igennem tiderne, jeg jeg godt kan lide som Barca spiller nu og også dengang Laudrup spillede der, jeg kunne også godt lide da Real Madrid spille for en små 10 år siden som"Galacticos" eller hva det var de kaldte sig. Jeg kunne også lide Man U's sæson i 99 med de to negere i front ;-) og der har da også sikkert været mange andre gange hvor jeg har holdt med et hold i en periode, men hvis der ikke skal mere til at man så er "medløberfan", jamen så tror jeg ikke der er mange der ikke er medløberfan?
Jeg kan umuligt holde lige meget med 20 forskellige hold hele tiden livet igennem, det tror jeg de færreste kan.
http://profiles.us.playstation.com/playstation/psn/profiles/MuManden
Gravatar

#88 filmz-ab 13 år siden

Det er heller ingen skam at ikke være en decideret fan af ét bestemt hold. Så er man ofte fri for fordomme, "had" og den slags.
You wanna know what happens to an eyeball when it gets punctured?
Gravatar

#89 IK 13 år siden

ab (88) skrev:

Det er heller ingen skam at ikke være en decideret fan af ét bestemt hold. Så er man ofte fri for fordomme, "had" og den slags.

Rigtigt, men så bliver det for mit vedkommende ikke så spændende at følge med i. :)
Gravatar

#90 filmz-Myrepip 13 år siden

Det forlyder nu, at Hjalte Nørgaard bliver i FCK, eftersom resten af truppen efterhånden er blevet solgt i medierne!

Hjalte ser meget frem mod 1/8 finalen i CL.
"Know what the plural of pussy is? Puss-aiiii"

Skriv ny kommentar: