Gravatar

#101 HonoDelLoce 13 år siden

Korrekt ! ;)

Men det skal satme nok blive spændende.. Jeg er af den tro, at vi ikke bliver kørt over af nogle hold.. Tror på to tætte kampe, selvom det jo nok kræver træningskampe mod lidt bedre modstandere end Brann og SønderjyskE...

Nu skal jeg lige have fat i en bekendt fra KBH, som jeg håber kan hjælpe med at skaffe billetter.. De laver jo nok en for-fordelingsaftale igen, så "ægte fans" (som man åbenbart kun kan være, hvis man bor i København) kommer først i køen, og jeg har en lumsk følelse af, at der nok IKKE bliver vildt mange billetter i overskud :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#102 filmz-Myrepip 13 år siden

#101 Og sjovt det lige er Abramovich' hold :) Gad vide om han bliver mere interesseret, hvis vi nakker dem :)
"Know what the plural of pussy is? Puss-aiiii"
Gravatar

#103 davenport 13 år siden

Hvad koster det egentlig at se en kamp i Parken? (Har aldrig været der)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#104 filmz-jonasgr 13 år siden

Jeg er egentlig godt tilfreds med at Milan skal møde Tottenham. Det bliver ikke nogen nem opgave, men i forhold til hvem vi kunne have mødt ser det fornuftigt ud. Desuden er Man Utd jo som sædvanlig ramt af lodtrækningsheld, da de møder Marseille.

Nå ja i øvrigt er Milan i gang med at hente Cassano nærmest gratis fra Sampdoria (der skal dog betales lidt til Real Madrid for ham). Ronaldinho ser ud til at være fortid. Jeg tror han tager hjem til Brasilien.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#105 IK 13 år siden

Hvis Milan slår Tottenham (det gør de selvfølgelig), kan de møde disse hold: AS Roma, Shakhtar Donetsk, Valencia, Schalke, Inter, Bayern. Ingen er disse hold er p.t "bedre" end Milan, så det ser ikke helt sort ud. :)
Gravatar

#106 filmz-Myrepip 13 år siden

Hvem møder FCK i 1/4 finalen?
Gravatar

#107 Kruse 13 år siden

Arsene Wenger udtalte før lodtrækningen at han var ret så sikker på at Arsenal trak Barcelona, og jeg havde det også godt på fornemmelsen. Desværre er det allerede nu at vi møder Barcelona i stedet for i kvart-finalen/semi-finalen, så det er knapt så sjovt at ryge ud allerede i 1/8-finalen. Nu er der heldigvis en del kampe i PL før kampen mod Barcelona, men med den nuværende form og de problemer i defensiven vi har i øjeblikket, så bliver det ikke ligeså spændende opgør som sidste gang de to hold krydsede klinger.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#108 The Insider 13 år siden

JAAAAAAAA FOR SATAN I HELVEDE HVOR ER DET FANTASTISK! Det har man jo drømt om, hver eneste gang en dansk klub har været med til CL, og omsider er den drøm blevet en realitet! Chelsea til København - SÅDAN! FCK kan sagtens få et solidt resultat i Parken, jeg satser bare på, at Chelsea overgår det på Stamford Bridge :-) For fanden da.... EJ, hvor er det FANTASTISK!!

#106, ingen.

#107, wipe them out. ALL of them.
War. War never changes.
Gravatar

#109 filmz-Myrepip 13 år siden

#108 Jeg tror kun det er i indledende runder, man seedes til at stå over!
Gravatar

#110 filmz-ab 13 år siden

Farvel FCK, men håber de nakker de forbandede blå :-)
You wanna know what happens to an eyeball when it gets punctured?

Skriv ny kommentar: