Gravatar

#1041 Kruse 14 år siden

The Insider (1040) skrev:
#1039, tror du, at Clichy og Nasri ryger? På mig virker det i hvert fald, som om Nasri gerne vil til United. Jeg synes dog allerede, at United har fået for mange gode, nye spillere i truppen, så jeg så ham hellere blive i Arsenal :-)

Det med Nasri til United tror jeg ikke på. Desuden ville Arsenal aldrig sælge ham til dem. Det er udelukkende rygter, og Nasri's seneste officielle udmelding er at man ikke skal lytte til alle de rygter. Det har hele tiden været aftalt at Nasri skulle have en snak om forlængelse med Wenger, og dem samtale har de endnu ikke haft. Jeg håber virkeligt at han bliver, da han er en fantastisk spiller, men jeg håber samtidigt ikke at rygterne om hvor meget han kræver i løn passer. Han kan i hvert fald ikke rigtigt tillade sig at forlange samme løn som Fabregas endnu.

Clichy er jeg noget delt på. Han har de seneste to sæsoner spiller en del under hans tidligere viste niveau. Sålænge at Arsenal ikke har en erstatning linet op(Det er for risikabelt med Gibbs grundet hans skadeshistorik), så tror jeg ikke at han bliver solgt. Men hvis vi kan få købt f.eks. Leighton Baines, så synes jeg at man bare skal skippe Clichy afsted(selv til Liverpool, hvis det er det han vil). Dog gerne for mere end de 45 millioner kroner, som har været oppe at vende.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#1042 IK 14 år siden

Edin Dzeko rygtes til Real Madrid!

Babo du kender sikkert mere til Dzeko end mig, for han er jo trods alt din landsmand. :) Men i de kampe jeg har set ham spille, har han været virkelig anonym og skuffende. Hvad fanden vil Mourinho med ham, eller er det kun rygter?
Gravatar

#1043 Slettet Bruger [3915156540] 14 år siden

Milan har allerede købt et par spillere. Nemlig Philippe Mexes samt Taye Taiwo. Især sidstnævnte glæder jeg mig rigtig meget til. Venstrebacken har været et problem for Milan i et stykke tid og Taywo bringer noget kvalitet. Derudover har han også et spark lidt ligesom Roberto Carlos.

Derudover er Milan meget tæt på at have købt halvdelen af et af Italiens største unge talenter, Stephan El Shaarawy.

Nu er jagten så gået inde på, eller den har været det længe, Mr. X. Netop viser Galliani hvorfor han er så fantastisk. Han har fuldstændig fået medierne på hælene. Det han har fortalt pressen er at spilleren er 1,81 meter høj, er lige god med begge ben, og har noget vildt hår. Det har så fået pressen til at gætte på alle mulige spillere. De seneste rygter går på Hamsik.

Det er dog ingen hemmelighed at de er meget lune på Ganso. Problemet er blot af FIGC stadigvæk har den åndssvage regel om at italienske klubber kun må hente 1 ikke-eu spiller per sæson. Og Taywo er som bekendt nigerianer. Det rygtes dog at de igen vil udvide den til 2, således at Ganso handlen vil blive nemmere.
Dette er samtidig også en spiller jeg meget gerne vil have til klubben og så lige den der midtbanespiller til venstresiden.

Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#1044 Antlion 14 år siden

Fàbregas... :)
Gravatar

#1045 Babo Rises 14 år siden

IK

Han har også været sat i forbindelse med Madrid før. Men svært at sige. Han har også været anonym i City, men i Wolfsburg var han jo genial. Han vil umiddelbart passe bedre hos United, han har intet at lave i Madrid.
Gravatar

#1046 Babo Rises 14 år siden

Kruse

alt det ved jeg skam godt. Udover et hold som Stuttgart, kan jeg nu stadig ikke se det helt store ved at skifte til bundhold eller noget i den stil, i Tyskland. Europæiske kampe giver netop så meget mere frem for et møde med Bayern i Bundesligaen og flere store hold er der ikke hehe.
Gravatar

#1047 Kruse 14 år siden

Babo Rises (1046) skrev:
Europæiske kampe giver netop så meget mere frem for et møde med Bayern i Bundesligaen og flere store hold er der ikke hehe.

Men derfor er alle holdende i Bundesligaen alligevel en del bedre end alle holdende i Superligaen(Udover FCK). Og blive prøvet på et højere niveau uge efter uge, er bedre for ens udvikling end at vinde sikkert over hold som Lyngby, Horsens osv.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#1048 Babo Rises 14 år siden

Kruse (1047) skrev:
Men derfor er alle holdende i Bundesligaen alligevel en del bedre end alle holdende i Superligaen

Jo jo. Men det er da fesent at spille for bundhold. Men må håber de med tiden kommer hos bedre klubber. Men tvivler lidt. Zidan kom jo til Dortmund efter et mindre tysk klub, men han har ikke slået til.
Gravatar

#1049 Åkepool 14 år siden

Jeg ville da ikke ha' noget imod, hvis Liverpool skilte sig af med Christian Poulsen og Paul Konchesky.

Af de navne der rygtes til klubben, er jeg ikke sådan helt oppe at køre over nogle. Er lidt spændt på, om Charlie Adam kan gøre det godt i en topklub (som jeg stadig anser Liverpool som), hvis de køber ham. Nu er Aston villa pludselig blevet interesseret i ham.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#1050 Antlion 14 år siden

Danmark U21. Suk...

Skriv ny kommentar: