Ifølge Porto har Chelsea endnu ikke tilbudt det, som vil "ophæve" Villas-Boas' kontrakt med Porto. Men hvis Roman vil have ham, så fisker han selvfølgelig de 13 millioner op. Jeg havde oprindeligt lidt ambivalente følelser omkring Villas-Boas... Har han erfaringen og alderen til at håndtere Chelsea gamle garde? Men hans fortid i Chelsea er sikkert et boost, han virker frisk og talentfuld, og hvis vi så bare får Zola som assistent og Hiddink som sportsdirektør, er alt rosenrødt ;-)
Jo, og Arsenal gør også alt hvad de kan for at få ham skippet videre, men det kræver også at der er nogle interesserede klubber der gør alvor af deres interesse, og at Bendtner bliver enige med pågældende klubber(og formentligt slækker på sit mål om en klub der spiller CL).
IK (1056) skrev:
Hvem tror i vinder CL? :-)
Et kedeligt og forudsigeligt gæt må være at Barcelona vinder :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Jo, og Arsenal gør også alt hvad de kan for at få ham skippet videre, men det kræver også at der er nogle interesserede klubber der gør alvor af deres interesse, og at Bendtner bliver enige med pågældende klubber(og formentligt slækker på sit mål om en klub der spiller CL).
Ud med ham.
Kruse (1057) skrev:
Øv! Jeg håber på Milan eller Arsenal, men det er som sagt kun et håb. Real Madrid kan måske også nå hele vejen. De har trods alt 'the speciel one' på deres side.. ;)
Der er rygter om at det er Fabregas, men det er meget tvivlsomme rygter. :)
Haha, ja det kan vidst siges at være meget tvivlsomt.(Selvom at jeg ikke ville have noget imod det, da Milan sikkert ville betale hvad Fabregas rent faktisk er værd)
Men mon ikke at det er Hamsik? Det ville i hvert fald give god mening.
IK (1058) skrev:
Øv! Jeg håber på Milan eller Arsenal, men det er som sagt kun et håb. Real Madrid kan måske også nå hele vejen. De har trods alt 'the speciel one' på deres side.. ;)
Jeg er ganske enig med dig. Det ville være lækkert at se Real Madrid tilbage i toppen, og så tror at en god outsider i CL kunne være Bayern München.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Milan har hverken råd til Fabregas eller til hans løn, så den tvivler jeg meget på. Det der går flest rygter om er Montolivo, hvilket også er en ganske habil spiller. Jeg tvivler dog også på at han er Mister X. Jeg tror til gengæld at Ganso kommer til Januar. Allegri har i hvert fald givet et kraftigt hint om det.
Men det bliver jo først afsløret den 29. august har Galliani jo udtalt. Selv om det garanteret er endnu mere spin fra hans side :) Medierne aner ikke hvad de skal tro og spytter derfor det ene navn efter det andet ud.
Angående VM kvalifikation synes jeg jo, at det er spændende at DK har trukket Italien. Det er lang tid siden vi har været i samme gruppe som dem.
#1051 loki 14 år siden
Indeed. Fuck hvor er det godt nok katastrofalt på stort set alle pladser.
#1052 MaxHHansen 14 år siden
Til gengæld får de vel et nul mere på lønchecken, og slipper for at spille i lyserødt... det kan da ikke være helt ringe... ,o)
#1053 HonoDelLoce 14 år siden
#1054 Kruse 14 år siden
Fandens! Jeg tror desværre at han bliver succesfuld.
#1055 The Insider 14 år siden
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/13841169....
Ifølge Porto har Chelsea endnu ikke tilbudt det, som vil "ophæve" Villas-Boas' kontrakt med Porto. Men hvis Roman vil have ham, så fisker han selvfølgelig de 13 millioner op. Jeg havde oprindeligt lidt ambivalente følelser omkring Villas-Boas... Har han erfaringen og alderen til at håndtere Chelsea gamle garde? Men hans fortid i Chelsea er sikkert et boost, han virker frisk og talentfuld, og hvis vi så bare får Zola som assistent og Hiddink som sportsdirektør, er alt rosenrødt ;-)
#1056 IK 14 år siden
Hvad sker der så i fodboldens verden!
3 vigtige ting:
Hvem er AC Milans MR. X?
Skal Nicklas Bendtner ikke snart væk fra Arsenal?
Hvem tror i vinder CL? :-)
#1057 Kruse 14 år siden
Huh?
#1058 IK 14 år siden
http://onside.dk/nyheder/serie-a-italiensk/milan-v...
Der er rygter om at det er Fabregas, men det er meget tvivlsomme rygter. :)
Ud med ham.
#1059 Kruse 14 år siden
Haha, ja det kan vidst siges at være meget tvivlsomt.(Selvom at jeg ikke ville have noget imod det, da Milan sikkert ville betale hvad Fabregas rent faktisk er værd)
Men mon ikke at det er Hamsik? Det ville i hvert fald give god mening.
Jeg er ganske enig med dig. Det ville være lækkert at se Real Madrid tilbage i toppen, og så tror at en god outsider i CL kunne være Bayern München.
#1060 Slettet Bruger [3915156540] 14 år siden
Men det bliver jo først afsløret den 29. august har Galliani jo udtalt. Selv om det garanteret er endnu mere spin fra hans side :)
Medierne aner ikke hvad de skal tro og spytter derfor det ene navn efter det andet ud.
Angående VM kvalifikation synes jeg jo, at det er spændende at DK har trukket Italien. Det er lang tid siden vi har været i samme gruppe som dem.