Gravatar

#111 MuManden 13 år siden

#103 - 595,- i parken og hvis man er sæsonkortholdere så koster det 350,- og i London på FCK afsnittet koster det 480,- eller 505,-
http://profiles.us.playstation.com/playstation/psn/profiles/MuManden
Gravatar

#112 filmz-ab 13 år siden

Fint lodtrækning til Barca, som igen møder "Barca" light :-) Bayern-Inter bliver nice..
You wanna know what happens to an eyeball when it gets punctured?
Gravatar

#113 Åkepool 13 år siden

Goodbeirut Chelski :)
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#114 filmz-Myrepip 13 år siden

#113 Walkover!
"Know what the plural of pussy is? Puss-aiiii"
Gravatar

#115 Guts 13 år siden

Ja Chelsea bliver spændende!! Havde håbet på enten Real eller Chelsea. Så det er nice.
Men hvorfor skal Barca trække mit andet hold (Arsenal)?? Det er typisk. Men hva faen....tror alligevel mere på at Barca kan gå hele vejen end The Gunners.
"If you don't stand for something, you'll fall for anything"
Gravatar

#116 Kruse 13 år siden

Efter at have tænkt lidt mere over det, så er jeg faktisk ganske fint tilfreds med at have trukket Barcelona alligevel. Hvis Arsenal skal gå hele vejen i Champions League, så skal de alligevel kunne slå Barcelona, og hvis de så ryger ud, så er det ikke en skam at tabe til Barcelona. Plus at så ville Arsenal kunne koncentrere sig om PL istedet.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#117 filmz-ab 13 år siden

Kruse (116) skrev:
koncentrere sig om PL istedet.

Det kan de så allerede begynde på nu :-) Men jeg tror ikke de tænker sådan..
You wanna know what happens to an eyeball when it gets punctured?
Gravatar

#118 HonoDelLoce 13 år siden

Er jeg i øvrigt den eneste herinde der ynder at fordrive lidt tid med det kære Football Manager fra SI Games ? :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#119 MuManden 13 år siden

Det hænder at jeg også spiller det, men der er ikke så tit.
Husker dog i mine unge år da det hed "Championship Manager", at jeg spillede det som en vanvittig. Første gang jeg fik spillet i mine fingre var vist 95/96 hvor jeg(selvfølgelig) var Liverpool og tror jeg spillede det i lige omkring 30 sæsoner(Edit: tror det var nærmere 35-40, nu jeg lige tænker mig om) og det var jo før man kunne gøre kampene hurtigere som i dag, så tør ikke tænke på hvor mange timer jeg lagde i det spil ;-)
Kan også huske jeg undervejs fik en Dansk målmand som 16-17 årig og han nåede at spille der i et stykke over 20 år, huske dog desværre ikke hvor mange kampe han nåede at spille, men det var mange da han jo også spillede på det Danske Landshold i næsten lige så lang tid.
http://profiles.us.playstation.com/playstation/psn/profiles/MuManden
Gravatar

#120 dyg 13 år siden

Jeg har skam brugt uanede mængder tid på næsten samtlige CM og FM spil.

Så sent som i dag fik jeg investeret i FM11, så mon ikke, at jeg kommer til at spendere et par hundrede timer i selskab med LFC og AGF, ganske som jeg plejer :)
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind

Skriv ny kommentar: