Gravatar

#1121 Kruse 14 år siden

HonoDelLoce (1119) skrev:
Og så føler jeg mig helt overbevist om, at der nok skal komme et rødt kort senere :)

De har i hvert fald Lee Cattermole på holdet, så der skal nok være gode muligheder for et rødt kort :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#1122 HonoDelLoce 14 år siden

Præcis.. Og med Suarez, som både er god til at snyde modstanderen igen og igen (og desværre også til at smide sig lidt engang imellem, selvom det er blevet meget bedre), så kunne jeg også nemt forestille mig, at der kom et par gule mere til forsvarerne :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#1123 The Insider 14 år siden

Det er i øvrigt synd for dig med de mange transfers, Kruse! Jeg har jo ikke den store sympati for Arsenal, men du er jo sådan et sympatisk væsen :-) Hvordan forholder du dig til din klubs kommende sæson?
War. War never changes.
Gravatar

#1124 Kruse 14 år siden

Det er meget hårdt at være Arsenal-fan i øjeblikket. Jeg har efterhånden affundet mig med at Nasri og Cesc er fortid i klubben, men det der bekymrer mig mest er at Wenger's lettere kryptiske udtalelser peger mod både øst og vest. Og jeg ved efterhånden ikke om det bare er røgslør for hvad klubben rent faktisk foretager sig, eller om det rabler for Wenger. Jeg har i lang tid været fortaler for at man skulle beholde Wenger, på trods af de manglende trofæer, men min tålmodighed er efterhånden ved at løbe ud. Hans ageren på sommerens transfervindue(eller nærmere manglen på samme) virker skræmmende. Hvis ikke vi overrasker meget positivt i denne sæson, så synes jeg at det er på tide at finde en anden manager.

Men det er heller ikke fordi at holdet er helt på den, og med et par af de rigtige indkøb så ser det faktisk pludselig ganske positivt ud. En solid CB og en offensiv kreatør på midtbanen, og så virker holdet næsten stærkere en sidste sæson. Spillet skal til gengæld bygges op om flere andre istedet for en enkelt spiller, som vi havde det med Fabregas.

Det der dog bekymrer mig er at vi starter sæsonen i dag og holdet er stadigt ikke på plads. Jeg håber at de tager sig sammen og får afsluttet nogle handler rimeligt hurtigt. Det skal dog ikke ende i endnu et panikkøb som Squillaci.

Gravatar

#1125 The Insider 14 år siden

Heldigvis er Newcastle også temmelig ramponeret :-) De har jo nærmest lækket talenter i endnu højere grad end jer. Men ja, det virker alt sammen besynderligt, især da Wenger åbenbart lod til at vide, nøjagtig hvad der manglede på holdet, da sidste sæson kollapsede. Gervinho virker (desværre) til at være temmelig badass, så...

AFBRUDT AF SUNDERLAND-UDLIGNING

Jamen dog!
War. War never changes.
Gravatar

#1126 The Insider 14 år siden

Flot mål i øvrigt.
War. War never changes.
Gravatar

#1127 Kruse 14 år siden

Fremragende kasse af Larsson!
Gravatar

#1128 Kruse 14 år siden

The Insider (1125) skrev:
Gervinho virker (desværre) til at være temmelig badass

Jeg glæder mig også MEGET til at se ham i Premier League, da det virker som om at han vil passe meget godt til engelsk fodbold. Han minder på mange måder om Samuel Eto'o i sin spillestil. Han har en lynhurtig acceleration, er driblestærk og er angrebsivrig. Og så har han en ganske glimrende målnæse, på trods af at han mere er en wing end en decideret angriber. Jeg tror at han går hen og bliver en stor gevinst for Arsenal :)
Gravatar

#1129 The Insider 14 år siden

Forhåbentlig ikke!
War. War never changes.
Gravatar

#1130 Slettet Bruger [3915156540] 14 år siden

Jeg har ikke fulgt så meget med i engelsk fodbold, men jeg synes da umiddelbart at det ser ud til at Newcastle har forstærket sig i forhold til sidste sæson. Men det er selvfølgelig ikke til at vide hvad de franskmænd helt præcist kan bidrage med.

Jeg kan se at Aquilani ikke starter inde for Liverpool. De må gerne lige slække på deres krav og så sælge ham til Milan.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.

Skriv ny kommentar: