Gravatar

#221 HonoDelLoce 13 år siden

Og debut-mål af Suarez! Det var da godt nok heldigt, at den gik ind, men alle mål tæller! Woup!
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#222 Twister 13 år siden

HonoDelLoce (219) skrev:
Puuuuuh ha, Liverpool med en opstilling der hedder

-----------Reina---------------
--Skrtel--Agger--Kyrgiakos--
Kelly------------------Johnson
------Lucas--Gerrard----------
Meireles----------------Aurelio
-------------Kuyt---------------

Føøøøøj, det er ikke lige hvad jeg vil kalde for.. Optimistisk..

Håber ret hurtigt at Suarez kommer på banen!

jeg stussede godt nok også over opstillingen. Men det fungerede jo ret godt. Omend det var Grækeren der spillede i midten og Agger der lagde sig mere til venstre. Super dejligt med et debut mål af Suarez :D Det kunne jo næsten ikke være bedre.
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Gravatar

#223 HonoDelLoce 13 år siden

Ja, Agger og grækeren var ganske rigtigt byttet om i forhold til hvad jeg skrev.. Jeg prøvede bare at vise at der var tre centrale forsvarer :)

Men jeg har aldrig set det gjort på den måde før. Jeg har ofte set 3 forsvarer (dog ikke så ofte i nyere tid :) ) men ikke med licens til at gå meget med frem som alle 3 forsvarer skiftevis gjorde..

Men ja, det virkede da selvfølgelig :) Det er bare vildt nok at se en Dalglish-opstilling, hvori der jo egentlig er 6 forsvarsspillere (skønt den ene af dem selvfølgelig ikke lige spillede forsvarer i den givne kamp)..

I øvrigt nemt at se, at Suarez meget gerne ville vise den rette ånd i sin første kamp. Løb rigtig meget, og var uselvisk i flere situationer. Efter nogle kampe, hvor han bliver kørt ordentlig ind på holdet, er jeg sikker på, at han bliver en gevinst.. :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#224 Kruse 13 år siden

Jeg ville lige dele denne ganske sjove filmplakat, som en liverpool-fan har lavet som optakt til Chelsea vs. Liverpool opgøret:

A Uruguayan Werewolf in London
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#225 HonoDelLoce 13 år siden

Kruse (224) skrev:
Jeg ville lige dele denne ganske sjove filmplakat, som en liverpool-fan har lavet som optakt til Chelsea vs. Liverpool opgøret:

Haha, great lavet ! :)
Gravatar

#226 Åkepool 13 år siden

HonoDelLoce (221) skrev:
Og debut-mål af Suarez! Det var da godt nok heldigt, at den gik ind, men alle mål tæller! Woup!

Jeg synes normalt at den slags mål gerne bliver krediteret som selvmål, især i England, så det overrasker mig at han fik det.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#227 HonoDelLoce 13 år siden

Åkepool (226) skrev:
Jeg synes normalt at den slags mål gerne bliver krediteret som selvmål, især i England, så det overrasker mig at han fik det.

Reglerne siger, at hvis bolden var på vej i mål, og derefter bliver rettet af, er det ikke et selvmål.. Medmindre, selvfølgelig, at afretningen snyder f.eks. en målmand, som ellers stod klar til at tage en bold - men så kan man jo sige, at bolden måske alligevel ikke var på vej i mål :) Og Suarez skud/puf var jo klart på vej i mål, og der var ingen målmand (der kunne nå bolden ;) )så derfor tæller det ikke som selvmål..
Gravatar

#228 knipsknips 13 år siden

Kruse (224) skrev:

Fed poster !

haha Bundby er bagud. De har ikke vundet en eneste træningskamp. Elsker at have et hadehold, også selvom jeg må indrømme, at FCK ikke havde været det samme uden dem..!
Gravatar

#229 Åkepool 13 år siden

Et lille (for Liverpool-fans) interessant interview med John W. Henry:

http://www.guardian.co.uk/sport/2011/feb/04/john-w...

So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#230 Babo Rises 13 år siden

Nogen der ser Newcastle-Arsenal? hahahaha

nøj en kamp, og nøj hvor er Arsenal dog ringe..

Skriv ny kommentar: