Gravatar

#1171 Babo84 13 år siden

Kruse (1169) skrev:
De har fået en af verdens absolut bedste midtbanespillere og så endda til spotpris.

Barcas trup ser satme stærk ud i år.. Flere folk om midtbanen, og Alexis, Villa, Pedro og Messi helt oppe - ja, det er vel kun Madrid der kan true dem i år :)
Gravatar

#1172 IK 13 år siden

Det ser sgu ikke så godt ud for Arsenal. Fabregas er skredet, og alt tyder på at det samme gør Nasri. Desuden er truppen også virkelig svag. Hvem skal erstatte Gibbs når han bliver skadet(det gør han 17 gange på en sæson)? Eboue rygtes også væk. Jeg mindes ikke at huske Arsenal med en så svag trup. Det gør mig ondt i hjertet. :-(
Gravatar

#1173 Kruse 13 år siden

Babo84 (1170) skrev:
Jeg tænker umiddelbart: Kapring på åben hav :)

Hehe, i første omgang brugte "fået fat i", men jeg syntes at det var mere passende med "kapret" som en lille henvisning til mange Barcelona-fans' tidligere absurde ytringer(dog ikke herinde).
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#1174 Kruse 13 år siden

IK (1172) skrev:
Hvem skal erstatte Gibbs når han bliver skadet(det gør han 17 gange på en sæson)?

Armand Traore.....som lige er blevet skadet....! (Men hvis vi køber en eller to centrale forsvarsspillere, så kan Vermaelen sagtens agere backup.)

IK (1172) skrev:
Eboue rygtes også væk.

Han er så godt som fortid. Og det ærgrer mig at han skifter. Ikke fordi at han bidragede særligt meget på banen(han var dog en okay squad-player), men hans gejst og humør bliver nok savnet i omklædningsrummet.

Med salg af både Fabregas og Nasri, så har vi en masse penge til rådighed og hvis de bliver brugt ordentligt(eks. Mata, Cahill, Jádson osv.), så ser det ikke helt så skidt ud igen, men hvis Wenger forbliver inaktiv i transfervinduet, så bliver det en meget svær sæson. Hvis sæsonen skal reddes, så skal der ageres NU!
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#1175 The Insider 13 år siden

Aguero er en anelse skræmmende...
War. War never changes.
Gravatar

#1176 Popeye 13 år siden

Babo84 (1166) skrev:
Pudsigt, du nævner intet om den hårde takling Pepe lavede på Alves?

Hård tackling som fortjent gav kort.
Men....det nummer Alves laver i forbindelse med taklingen, hvor han triller ud over sidelinien for derefter at trille ind på banen igen, burde også takseres til gult.
Og det er ikke første gang jeg ser den skide primadonna lave det nummer.

Barcelona spiller det flotteste fodbold, som Alves er også er medvirkende til, men for fanden, hvor kan han være belastende at se på en gang imellem....
...and then some
Gravatar

#1177 Babo84 13 år siden

Pepe fik ikke gult for den, gjorde han?
Gravatar

#1178 loki 13 år siden

Ah kom nu, Arsenal skal da nok klare sig, de har jo stadigvæk Bendtner ;)
www.peakoil.dk
Gravatar

#1179 HonoDelLoce 13 år siden

Nej, Pepe fik ikke gult for den, og som jeg ser det, er det helt Alves egen skyld.. Sådan som han overspiller hver gang der er noget i nærheden af ham - dommeren har jo ingen mulighed for at vurdere, hvornår det er reelt (som det jo MEGET sjældent er) og hvornår det er optagelsesprøve på New York City Dancing Academy..

Det er historien om Peter og ulven all over again..

Men jeg medgiver gerne, at Pepe skulle have haft gult for den..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#1180 dyg 13 år siden

#1175 - Jeg hader ham allerede :(
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind

Skriv ny kommentar: