Det er satme også nogle tvivlsomme straffespark de har fået. Især den sidste, hvor forsvarsspilleren fremviser svanens død bedre en Natalie Portman i Black Swan!!!
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
#231 det havde intet med straffespark at gøre!!! Arsenal spille godt nok dårligt efter det røde kort, men mon ikke at de havde vundet hvis ikke det havde været for det straffespark.
Se verdens bedste indiefilm online på indiemondo.com
Ja, Arsenal var yderst ringe efter udvisningen. Det er der ingen tvivl.
Diaby var et fjols, men jeg kan nu også godt forstå hans reaktion, da det var en vanvittig tackling Svinet(a.k.a. Barton) lavede, hvor Diaby nemt kunne have brækket skinnebenet.
Uanset det røde kort og tvivlsomme domme, burde dette aldrig ske for et tophold som Arsenal, og slet ikke mod et hold som Newcastle... Skidt, og Barca er nok glade når de ser dette.
Det vil jeg nu ikke sige, Arsenal gjorde det godt, sålænge det gik deres vej.. men det betyder nok ikke så meget, når de lukker 4 mål ind på 25 min, vil nok forblive den helt store gåde. Godt at United lige har tabt..
Arsenal kom aldrig ud af første gear. Newcastle var bare så sindsygt ringe i forsvaret, at Arsenal så let som ingenting kunne score 4 mål, uden at de på noget tidspunkt leverer noget der er i nærheden af deres topniveau. Men ja, deres 1. gear er selvfølgelig bedre end hvad de fleste hold kan præstere, og når Newcastle leverer forsvarsspil af League One niveau så kommer det til at se flottere ud end det i virkeligheden er. Da de røg ned på 10 mand og at de ikke længere havde Djourou til at stabilisere forsvaret, så kunne de ikke længere køre cruise control, og det fik de bare ikke gjort noget ved.
#231 Kruse 13 år siden
#232 frahm-2 13 år siden
det havde intet med straffespark at gøre!!! Arsenal spille godt nok dårligt efter det røde kort, men mon ikke at de havde vundet hvis ikke det havde været for det straffespark.
#233 Kruse 13 år siden
Diaby var et fjols, men jeg kan nu også godt forstå hans reaktion, da det var en vanvittig tackling Svinet(a.k.a. Barton) lavede, hvor Diaby nemt kunne have brækket skinnebenet.
#234 Babo Rises 13 år siden
#235 Kruse 13 år siden
#236 MuManden 13 år siden
#237 Kruse 13 år siden
#238 Babo Rises 13 år siden
#239 Kruse 13 år siden
#240 mr gaijin 13 år siden