Man skal selvfølgelig passe på med at fare helt i flint over en præstation mod et oprykker hold, der, i deres første kamp i den hårdeste liga i Europa, lige har løbet røven ud af bukserne i en time i et forsøg på at dobbelt-mands-opdække de 6 forreste spillere på en af mesterskabskandidaterne. Men Aguero (eller Aguedo, som Morten *puck-face* Bruun åbenbart har valgt at døbe ham) gjorde et dejligt forfriskende indhop i går og viste - udover sin sublime teknik og fighter-vilje - at han ikke vil lade sig tynge af det høje beløb og store forventninger.
Men jeg glæder mig til at se ham mod United, Chelsea, Liverpool, Tottenham osv osv osv :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Puha....Arsenal er enormt heldig at vinde 1-0 over Udinese. Arsenal spillede en af de dårligste kampe jeg har set i flere år fra dem af, og det er kun en solid målmandspræstation og ineffektivitet fra Udineses side af som gjorde at der ikke blev lukket mål ind. Arsenal leverede kun TO gode offensive aktioner og heldigvis blev det scoret på den ene af dem. Jeg glæder mig til at Wilshere er tilbage, og så håber jeg at skaden til Djourou får Wenger til hurtigt at få fingeren ud af røven og købt en forsvarsspiller.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Jeg var en tur i Parken i går. Hold kæft det var pinligt... Det var jo rent legestue for Plzens wings i 2. halvleg, som fik Johnny Thomsen og Pierre Bengtsson til at ligne HB Køge spillere. Og så hjælper det jo ikke, når man har Zanka i midterforsvaret...
Men hold kæft hvor var deres forsvar også solidt. N'Doye kom til absolut INGENTING, og selvom FCK havde klart flest chancer, var det godt nok ikke mange af dem, som var store...
Men Plzen spillede på niveau som et dansk 1. divisionshold, så hvis FCK'erne kan få defensiven til at fungere og samtidig få lidt mere tur i afslutningerne så kan det fortsat godt lade sige gøre på onsdag. (Ja ja, som mangeårig AGF-fan er man vel blevet inkarneret fodbold-optimisk ;)
#1181 HonoDelLoce 13 år siden
Man skal selvfølgelig passe på med at fare helt i flint over en præstation mod et oprykker hold, der, i deres første kamp i den hårdeste liga i Europa, lige har løbet røven ud af bukserne i en time i et forsøg på at dobbelt-mands-opdække de 6 forreste spillere på en af mesterskabskandidaterne. Men Aguero (eller Aguedo, som Morten *puck-face* Bruun åbenbart har valgt at døbe ham) gjorde et dejligt forfriskende indhop i går og viste - udover sin sublime teknik og fighter-vilje - at han ikke vil lade sig tynge af det høje beløb og store forventninger.
Men jeg glæder mig til at se ham mod United, Chelsea, Liverpool, Tottenham osv osv osv :)
#1182 HonoDelLoce 13 år siden
FORZA FC!
#1183 Bruce 13 år siden
#1184 MuManden 13 år siden
#1185 loki 13 år siden
#1186 MuManden 13 år siden
#1187 loki 13 år siden
FCK har siddet på alt, men tjekkerne har scoret målene.
#1188 Kruse 13 år siden
#1189 MMB 13 år siden
Det var jo rent legestue for Plzens wings i 2. halvleg, som fik Johnny Thomsen og Pierre Bengtsson til at ligne HB Køge spillere. Og så hjælper det jo ikke, når man har Zanka i midterforsvaret...
Men hold kæft hvor var deres forsvar også solidt. N'Doye kom til absolut INGENTING, og selvom FCK havde klart flest chancer, var det godt nok ikke mange af dem, som var store...
Diouf spillede forresten som lort...
#1190 loki 13 år siden